Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag älskar läkarna där! Min ena axel blev helt utdömd av mitt regionsjukhus med orden "det finns inget man kan göra"Tack, det löste sig med apostlahästarna! Hopplöst att hitta parkering vid Elisabethsjukhuset![]()
Tips: Be läkare om Tavegyl, det lindrar klådan och gör att barnet sover bättre.Mitt barn har fått vattkoppor.
Det var ju en trevlig tvist mitt i allt annat![]()
Tack för tips!Tips: Be läkare om Tavegyl, det lindrar klådan och gör att barnet sover bättre.
Kan relateraFunderar på vad jag ska äta till middag idag, är hungrig men inte sugen på lasagnen jag har i kylen som jag ätit av några dagar.
Skoja inte, skulle verkligen behöva det ja!!!Har du funderat på att inte alltid gå till värsta-tänkbara-scenariot?![]()
Kan relatera
Tvingade i mig sista biten paj idag som jag ätit i tre dagar.
Aunt Martha's habit was to boil a large slab of mutton early in the week and serve it up every day, cold and greasy, as long as it lasted. To this Faith, in a moment of inspiration, had give the name of "ditto", and by this it was invariably known at the manse.
Känner mig så glad. Morsan hade varit hos läkaren idag. De har nu tagit bort två av hennes mediciner. Hon har bättre puls och blodtryck än på många, många år. Fötterna är inte ens i närheten av likna svullna längre och hon har fått lite bättre balans och bättre hållning. Det är till 100% säkerhet en direkt effekt av att jag i slutet av sommaren köpte ett löpband till henne. Hon har pga synskada och dålig balans ingen möjlighet att själv komma ut och gå, inte ens till närmsta soptunna, men nu kan hon gå hemma på löpbandet. Och det gör hon.
Varje dag går hon minst(!) 30 minuter på bandet, ofta blir det två pass på 30 minuter. Varje dag. Inga undantag annat än om hon är sjuk eller bortrest. Ska hon iväg och träffa vänner? Ja då ser hon till att vakna tidigare på morgonen för att hinna med att gå sin halvtimme. Jag är så otroligt imponerad av att hon faktiskt håller i det hela, fortsätter, och att hon gör det såpass att det har en enorm påverkan på hennes hälsa.
Det är helt klart den bäst investerade 1000-lappen för hälsan någonsin. Jag är så glad att jag hittade det där löpbandet, begagnat och inom rimligt avstånd hemifrån så att det blev lätt att hämta.