Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit och bytt till vinterdäck på bilen. Sambon byter själv och har däcken hos sina föräldrar, så det var kul att följa med och lära sig lite!

Jag tänkte jag skulle läsa hela tiden, men det var för intressant och kul att hjälpa till med det jag kunde :D

Sedan blev det chark-pyntad spenatpizza och nu ligger jag här med varm vetekudde på min arga rygg :love: Sååå sköööönt!

Pratade gamla minnen i telefonen med mina föräldrar och kom in på när jag och min gamla häst tävlade bruksridning och en åsna vann klassen. Och att åsnan hade med sig en get som sällskap i transporten. Åh, ljuva Norrland! 😅
Lite tvärt emot vad jag upplevde EM-sommaren 2017 då 😅 Jag var stallchef i ParaStallet uppe på Heden, och när para-tävlingarna var slut så fick vi in massa showhästar till oss.

En av dressyrhästarna (stod i ett annat tältstall) hade med sig en sällskapsåsna på lastbilen, och den körde de upp till oss då den inte fick plats i dressyrstallet 😍😂 Så charmig liten åsna!

Lite tvärt emot vad jag upplevde EM-sommaren 2017 då 😅 Jag var stallchef i ParaStallet uppe på Heden, och när para-tävlingarna var slut så fick vi in massa showhästar till oss.

En av dressyrhästarna (stod i ett annat tältstall) hade med sig en sällskapsåsna på lastbilen, och den körde de upp till oss då den inte fick plats i dressyrstallet 😍😂 Så charmig liten åsna!
Ja, de är ju så gulliga! 😍

leker med copilot
lite många händer bara :D :angel1:
1763418749932.webp

Senast ändrad:
Blev lite kallt en stund ikväll - ner till 7,5 minus- och nu är nog änna magen igång igen; typ hungrigare än vanligt nu ju 😆, kaaaan också ha råkat äta ett katrinplommon- eller flera- för många 🤫.

Dricker kaffe. Mamma är här och ska passa barnet så jag kan jobba. Undrar fortfarande om det var en bra idé, det känns bara rörigt. Men det blir nog bra bara jag kommer iväg och de får sköta sig själva. Det håller inte att jobba hemma i längden, för mig.

Katten är inte heller jättenöjd med situationen :bag:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Balkong 2026