Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt. det straffar sig,kan du lugna ner dig nu?Idag har jag inte gjort något, ändå gör nyckelbenet rejält ont. Tagit några panadadol men känner inte att det hjälper så mycket. Glömde naturligtvis att ringa till fysio idag.
Jag håller med @dobbis . Du måste försöka ta hand om dig själv bättre. Att stressa runt och sedan peta i dig en massa piller kommer inte att hjälpa.Idag har jag inte gjort något, ändå gör nyckelbenet rejält ont. Tagit några panadadol men känner inte att det hjälper så mycket. Glömde naturligtvis att ringa till fysio idag.
Åh vad kul! Jag vill ha en åsnaPratade gamla minnen i telefonen med mina föräldrar och kom in på när jag och min gamla häst tävlade bruksridning och en åsna vann klassen. Och att åsnan hade med sig en get som sällskap i transporten. Åh, ljuva Norrland!![]()
Haha, ja!Åh vad kul! Jag vill ha en åsna![]()
Nej det vill du inteÅh vad kul! Jag vill ha en åsna![]()
Lite tvärt emot vad jag upplevde EM-sommaren 2017 dåPratade gamla minnen i telefonen med mina föräldrar och kom in på när jag och min gamla häst tävlade bruksridning och en åsna vann klassen. Och att åsnan hade med sig en get som sällskap i transporten. Åh, ljuva Norrland!![]()
Ja, de är ju så gulliga!Lite tvärt emot vad jag upplevde EM-sommaren 2017 dåJag var stallchef i ParaStallet uppe på Heden, och när para-tävlingarna var slut så fick vi in massa showhästar till oss.
En av dressyrhästarna (stod i ett annat tältstall) hade med sig en sällskapsåsna på lastbilen, och den körde de upp till oss då den inte fick plats i dressyrstalletSå charmig liten åsna!