Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft terminsavslutning på målningskursen idag. Fick några fina kommentarer, det var välbehövligt. :heart

Behövde beställa hundmat så det gjorde jag och tog samtidigt några nya godissorter att prova. Om jag så måste muta labradåren för precis allting i resten av hans liv så tar jag hellre det än att beblanda mig med hundfolk igen.

Nu är möglet här. Inte mycket men jag vill inte.
Joggat rundan och har nu placerat mig under filten med java.
IMG_7718.webp

Nu börjar det här med att försöka klä sig vettigt när man jobbar på kontor... Inne är det ju varmt, och jag vill se proper ut, men det är ju så kallt att ta sig hemifrån dit! Ska dessutom åka massa tåg idag, så är livrädd att bli stillastående någonstans utan värme.

Sitter på bussen och dricker en islatte. Har laddat upp - müslibars, islatte, ProPud milkshake, dricka och en liten liten fika - och dragit på mig en fin och mysig stickad klänning inför en arbetsdag inne på kontoret. Känns inte helt fel just idag.

Har varit på jobbet 45 minuter och är seriöst sugen på att åka hem igen. Inte alls på jobb-humör idag.
Men bit ihop och jobba på! Har fyra beslut att skriva, bara att sätta igång.

Jag glömde sked att röra om i mitt te med. Skeden ligger där och hånar mig 8 meter bort.
Orkar jag gå dit och hämta den? Vet inte än. Har letat efter något långt nära mig så jag kan peta hit den.
Om jag silvertejpar två kungvagnar ihop och sen sträcker mig så långt jag kan kanske? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund