Ja, det är inte vilken stjärna som helstFast den hon visade har ett långt ben neråt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är inte vilken stjärna som helstFast den hon visade har ett långt ben neråt
jag har ett par sådana men i metall, dom är jätte fina, vi kallar dom BetlehemstjärnorJa, det är inte vilken stjärna som helst!
Ja, brukar de inte ha det?Fast den hon visade har ett långt ben neråt
När jag bytte telefon skaffade jag nytt BankID genom att scanna mitt pass. Kolla om du kan göra det? Via BankID-appenFörsökte logga in på Swedbank för att beställa ett nytt kort. Jahapp, då visar det sig att mitt bankID har gått ut ( hur går DET till!?), och dosan har fått slut på batteri. Nu då?Jag får verkligen större och större aversion till teknologin.
Jag antar att jag får försöka ringa dem imorgon eller nåt.
De jag förr haft i de fönster de funkade var exakt som den? Lång skrånk nedåt och rejält långa armar åt sidorna.Ja, det är inte vilken stjärna som helst!
De jag förr haft i de fönster de funkade var exakt som den? Lång skrånk nedåt och rejält långa armar åt sidorna.
Vilka andra finns det?
Hur många som helst?
Ja så klart.
Men jag tänkte på den på bilden. Som jag genom åren ägt ett antal av.
Vilka andra varianter finns av den där vanliga orangegula pappersstjärnan.
Ja, vanlig papperstjärna.Fast den hon visade har ett långt ben neråt
Jag har flera som är "liksidiga"Ja, vanlig papperstjärna.
Det där är en gammal modell, jag har nyare i alla möjliga som är liksidiga, det är ändå en vanlig pappstjärna som hängde i alla fönster tidigare.Jag har flera som är "liksidiga"
Fast mitt pass har ju gått ut!När jag bytte telefon skaffade jag nytt BankID genom att scanna mitt pass. Kolla om du kan göra det? Via BankID-appen![]()
Helt ärligt så förstår jag inte vad du är ute efterDe jag förr haft i de fönster de funkade var exakt som den? Lång skrånk nedåt och rejält långa armar åt sidorna.
Vilka andra finns det?
Vill inte låta negativ men exakt detta hände mig för 6 månader sedan. Försökte på alla tänkbara sätt att förnya mitt bank ID hemifrån Spanien men det var helt stört omöjligt så jag fick flyga till Sverige, signera ett papper och flyga hem igen… Det var dock Handelsbanken så kanske inte gäller för dig.Försökte logga in på Swedbank för att beställa ett nytt kort. Jahapp, då visar det sig att mitt bankID har gått ut ( hur går DET till!?), och dosan har fått slut på batteri. Nu då?Jag får verkligen större och större aversion till teknologin.
Jag antar att jag får försöka ringa dem imorgon eller nåt.
Jag kan inte logga in på BankID alls eftersom mitt ID har gått ut, så jag kan inte förnya det heller. Jag antar att jag måste skapa ett helt nytt? Men det står ingenting om hur man gör. Nu vågar jag inte fippla mer ifall jag blir anmäld till Interpol eller nåt.När jag bytte telefon skaffade jag nytt BankID genom att scanna mitt pass. Kolla om du kan göra det? Via BankID-appen![]()
Men så knäppt i så fall! Jag skapade ju mitt första BankID härifrån.Vill inte låta negativ men exakt detta hände mig för 6 månader sedan. Försökte på alla tänkbara sätt att förnya mitt bank ID hemifrån Spanien men det var helt stört omöjligt så jag fick flyga till Sverige, signera ett papper och flyga hem igen… Det var dock Handelsbanken så kanske inte gäller för dig.
Jag är rädd att ditt enda alternativ är just att besöka banken. I Sverige. Det var mitt. Passet fungerade inte när jag skulle förnya mitt bank-id, dosan råkade jag spärra för jag kunde inte koden och enda alternativet var att besöka banken. Löste det med att ta bank-id på Nordea som jag också har och det gick. Men har du bara en bank så...Men så knäppt i så fall! Jag skapade ju mitt första BankID härifrån.
Jag har Swedbank.
Kan du inte logga in på internetbanken via lösenord eller så?Hur som helst behöver jag egentligen inte ett BankID sådär särskilt, jag vill bara ha ett nytt kort och det borde de ju kunna skicka ut efter ett telefonsamtal tänker jag.
Det är exakt detta Interpol övervakar i detta nuJag kan inte logga in på BankID alls eftersom mitt ID har gått ut, så jag kan inte förnya det heller. Jag antar att jag måste skapa ett helt nytt? Men det står ingenting om hur man gör. Nu vågar jag inte fippla mer ifall jag blir anmäld till Interpol eller nåt.![]()