Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde gå och duscha. Håret är sådär läbbigt möss-flottigt och allmänt otrevligt.
Är dessutom sugen på nåt salt. Har inget lämpligt snacks hemma. Så jag får klara mig utan. Buhu, stackars mig!

Jag blir fasen galen! Från att på trackingen se att den är på väg och ska vara här senast kl. 13:30 till att det nu helt plötsligt står att det ska levereras PÅ TORSDAG. 🤯🤬
Utan att någon hör av sig också.
Jag är hungrig, har inte kunnat gå någon längre runda med hundarna sen i morse, inte hunnit elda sedan i morse, inte sova, inte träna någon häst etc.
Hade gärna kunnat sova idag iom galet slut.
Aldrig i livet att jag väntar så här på torsdag. Imorgon: 📞🤬

Har legat i sängen och försökt sova en stund. Det blir ingen sömn bara någon obehaglig orolig dvala som avbryts av kramper med jämna mellanrum. Febern och huvudvärken är tillbaka.

Blörk. Längesedan jag kände mig så här illa. Mamma ringde och hon sa genast att jag lät som sju svåra år.
Vill inte :arghh:

Äntligen eldat och gjort mat. Känner mig så där extremtrött och gnällig som jag blir innan jag blir sjuk. Ska egentligen ha besök ons-tors. Men vete fasen om jag orkar det egentligen. Ger det mer energi med besök eller att sova? Frågan är ju om jag kan sova iaf eller om Fedex ska komma. Då kan jag lika gärna ha besök och vara uppe. 🤷‍♀️

Är sjuk och miserabel. Men oerhört tacksam över att butiken jag köpte min bröllopsklänning i - men ångrade mig - låter mig välja en annan klänning eftersom att dom inte hann lägga beställningen innan jag ångrade mig. 😅

Och så håller jag tummarna för att den klänningen jag vill ha går att sy i min storlek! Dom skulle kolla upp det. Annars har jag typ till februari att hitta något annat i deras butik, sen är det för sent att beställa. :nailbiting:

Riktigt förkyld nu. Funderar på hur man kan vara både täppt och snuvig. Behövde ge mig ut och hämta ett paket idag eller så skulle det åka i retur. Har ingen ansiktsmask hemma, så jag använde halsduken och snörvla i.

Grubblar över min fjärrkontroll. Måste sätta in ett knappbatteri men känner mig extremt dum som inte kan öppna den. Precis som med Ikeagubben. Fattar inte hur man gör :banghead:

Fast om du krampar kan det vara läge att ringa 1177. Ev åka in.
Tack, fick kolla upp och har ringt 1177. Eftersom jag har ont i nacken men inte är stel tyckte de jag kunde avvakta lite men hålla koll och om jag kände minsta stelhet åka in. Har en historik av kramper och är inne i ett kramp-skov just nu så det kan lika gärna vara det som spökar.

Pillar i mig lite mat nu, och kramperna har lugnat sig. Tror febern kan ha lagt sig också äntligen.
Ska försöka sova igen om någon timme.

Riktigt förkyld nu. Funderar på hur man kan vara både täppt och snuvig. Behövde ge mig ut och hämta ett paket idag eller så skulle det åka i retur. Har ingen ansiktsmask hemma, så jag använde halsduken och snörvla i.

Grubblar över min fjärrkontroll. Måste sätta in ett knappbatteri men känner mig extremt dum som inte kan öppna den. Precis som med Ikeagubben. Fattar inte hur man gör :banghead:
Det finns nästan helt säkert en youtubevideo!

Räv har vaknat!

20251202_202632.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok