Börjar bli lite fedex van numeraBra tips, tack!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Börjar bli lite fedex van numeraBra tips, tack!![]()
I vÄrt omrÄde sÄ har kommunen med jÀmna mellanrum nÄgra som kommer med containers över en kvÀll som fungerar som Ävc sÄ att folk i omrÄdet (som kanske inte har bil tex) kan komma med sina större skrÀp. VÀldigt bra!Vi var ivÀg med ett lass till tippen i mÄndags dÄ dom hade kvÀllsöppet och det Àr alltid lika skönt nÀr det Àr gjort![]()
Det ska det sÀkert göra ska du seEfter lunch ska jag fara ivÀg till fysioterapeuten, hoppas pÄ att det gÄr bra!
I vÄrt omrÄde sÄ har kommunen med jÀmna mellanrum nÄgra som kommer med containers över en kvÀll som fungerar som Ävc sÄ att folk i omrÄdet (som kanske inte har bil tex) kan komma med sina större skrÀp. VÀldigt bra!![]()
Vad blir det för konsert?I Glasgow
TrÀffade @Mineur igÄr pÄ ett glas vin, sÄ himla jÀttetrevligt
Sedan en magisk middag. Nu har jag lyckats spendera 25min pĂ„ hotellets gym, och Ă€tit Nandoâs. Dags att rulla tillbaka till hotellet och fixa iordning inför konsert ikvĂ€ll!
Handlade ocksÄ lite smÄtt tipsy pÄ Tesco pÄ vÀgen hem igÄr, blev typ 10 burkar med olika sorters pickles / caramelized onion chutney
Incheckade bagaget ska nyttjas till max!
NÀ, dÀr Àr vÀl sjÀlva Ävc som gÀllerVÀldigt bra juMen det har jag inte sett hÀr ute pÄ vischan.