Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä! 😭 Det finns EN sort på IKEA men ute i butik går det inte at hitta. Lite olika varianter på Ryevita men det r inte riktigt knäckebröd, mer brödsmulor och sågspån som någon limmat ihop.
Skumt nog finns pågens skorpor däremot. 😅
Okej, nu vet jag att jag inte ska flytta ifrån Sverige :nailbiting:😅

Satte mig i stallet när jag tagit in hästarna och det ringde. Fick frågan ”vad är det som låter i bakgrunden? Låter som någon rensar avlopp med sån där gummigrej det blir vakuum av.”
Bara min häst som åt sin gröt. De säger att det låter så mysigt och avslappnande när hästar äter. :laugh: 🙄
Min häst tar baddaren varje kväll när hon ska äta sin kwiikbeet, hon gör ”koka kaffe”.

Haft utbildning/demo via teams om en Ai-assistent som man kan använda i vårt affärssystem. Jag är så himla skeptisk till sånt här men blev faktiskt positivt överraskad och känner att det absolut kan vara en hjälp för oss. Vi får fundera lite, jag och min kollega :)

Nu fortsätta jobba.

Fick upp minne på fb från förra året om 10 minus och snö....Underbart, ge mig tillbaka istället för detta deppiga skitväder!

Brasan sprakar och musikhjälpen står på, precis ätit sen frulle :)

Har jobbat och sitter nu mest här. Samlar energi att gå ut med hundarna! Väntar på ett paket, en julklapp från sonen, sele till ena hunden, och hoppas att den kommer i dag som det står. Samlar energi till att gå för att hämta den med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund