Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, nu vet jag att jag inte ska flytta ifrån SverigeNä!Det finns EN sort på IKEA men ute i butik går det inte at hitta. Lite olika varianter på Ryevita men det r inte riktigt knäckebröd, mer brödsmulor och sågspån som någon limmat ihop.
Skumt nog finns pågens skorpor däremot.![]()
Min häst tar baddaren varje kväll när hon ska äta sin kwiikbeet, hon gör ”koka kaffe”.Satte mig i stallet när jag tagit in hästarna och det ringde. Fick frågan ”vad är det som låter i bakgrunden? Låter som någon rensar avlopp med sån där gummigrej det blir vakuum av.”
Bara min häst som åt sin gröt. De säger att det låter så mysigt och avslappnande när hästar äter.![]()
![]()
Min häst tar baddaren varje kväll när hon ska äta sin kwiikbeet, hon gör ”koka kaffe”.
Ja jag har till och filmat det, både med bubblor och ljudVad roligt!
Mins minimun låter som det pågår ett krig mellan vatten och och luft under ganska högt tryck som swooshar runt allt jäkligt våldsamt.
Tänk dig att ta med det där på en restaurang.![]()
Detta citat passar bra idag (Eller, hemska tanke, ... håller jag på att bli vuxen?![]()
Snart!Blir operation den 15
Skönt att ha ett datum