Min vallack har blivit utdömd så gör mig av med alla i slutet av maj.![]()
gammeltanten har jag haft i 20 år så efter henne nu och vallacken blir det inga mer hästar i det stallet. Jag ger upp hästeriet
Men så sorgligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min vallack har blivit utdömd så gör mig av med alla i slutet av maj.![]()
gammeltanten har jag haft i 20 år så efter henne nu och vallacken blir det inga mer hästar i det stallet. Jag ger upp hästeriet
VR? Buss? Flyg?Skulle suttit på tåg till Stockholm idag. Rimligt eftersom jag fått vara hemma hela helgen. Men alla snabbtåg är inställda. Och de tågen som inte är inställda är fullbokade. Så det blir ingen resa. SJ alltså...
Var sak har sin tid och man känner när det är dags att byta spår hur tråkigt det än är, jag bestämde mig ju att sluta med hästeriet efter olyckan, sen damp Madam ner och det blev 17 härliga år till men jag hade bestämt mig för att vi båda skulle "sluta med flaggan i topp" och så blev det. Jag saknar henne än men jag saknar inte allt meck runt omkring för det är ju inte bara att köpa ett djur, man är ju skyldig att se till att dom mår bra också och har det bra, Madam och jag träffas på andra sidan regnbågsbron, det bestämde vi tidigt, en soulmate är man för evigt hopkopplad med.Min vallack har blivit utdömd så gör mig av med alla i slutet av maj.
Inget att oroa sig för alls och idag är instrumenten mycket mindre än när jag blev rektoskoperad på 80-talet.Väntar på att göra rektoskopi idag kl. 11.30...Aldrig gjort någon innan så jag vet inte riktigt hur bedrövligt jag ska vänta mig att det är
![]()
VR fullbokat. Flyg är lite dyrt när man vill spontanåka. Och det här är verkligen inte så viktigt att jag sätter mig på en buss.VR? Buss? Flyg?
Jag köpte en sån här, den är verkligen mjukare än en valp och så himla varm och skön.Sitter och fryser så tagit på mig en fleecejacka och har en stor mugg te till lunch.
Ser ju skön men opraktisk ut om man behöver vara på flera olika platser bland folk om dagarna. Den skulle nog se förfärlig ut efter bara en dag hos mig med hundar och katter.Jag köpte en sån här, den är verkligen mjukare än en valp och så himla varm och skön.Firman jag skickade efter den till heter Onepiece, det ska fasen frysa när det finns grejer att ta till.Visa bifogad fil 184535
Jag funderade på samma sak!Hur ska det här gå till?
athena_arabians är bannad och tråden är snart full, är ju alltid hon och hennes katt som startar nya vgv-trådar.
Jag röstar på dig!Hur ska det här gå till?
athena_arabians är bannad och tråden är snart full, är ju alltid hon och hennes katt som startar nya vgv-trådar.
För stort ansvar att få till siffrorna rätt.Jag röstar på dig!
För stort ansvar att få till siffrorna rätt.![]()
Kör varianten CCXXIX +IFör stort ansvar att få till siffrorna rätt.![]()