Aha! Jag kunde förstås ha googlat.En av tomtarna i Top Gear.
Visa bifogad fil 183659
Längst till höger, har egen pub och gintillverkning.
Jag har sett något avsnitt tror jag men jag skulle aldrig kunnat svara på vad någon av programledarna heter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Jag kunde förstås ha googlat.En av tomtarna i Top Gear.
Visa bifogad fil 183659
Längst till höger, har egen pub och gintillverkning.
Jag har sett alla avsnitt... mer än en gång!Aha! Jag kunde förstås ha googlat.
Jag har sett något avsnitt tror jag men jag skulle aldrig kunnat svara på vad någon av programledarna heter.![]()
Japp! I singellivet bara åkte man dit näsan pekade.Det måste vara besvärligt!
Men lite så! Jag tänkte lobba hårt för livet som singel här men å andra sidan ska jag väl inte snacka som har djuren och i princip inte kan resa alls.Japp! I singellivet bara åkte man dit näsan pekade.![]()
.. och det är helt okej! De är ju charmiga programledare men det är inte riktigt mitt ämne. Jag har sett Buffy flera gånger istället.Jag har sett alla avsnitt... mer än en gång!![]()
Jag har beställt en drös medicin på Apotea igen och fick ett samtal från en personal därifrån i förmiddags. Hon ville prata om att min ena epilepsimedicin påverkar min ena migränmedicin (inte bara den utan Oxynorm som jag också tar mot migrän, Zopiklon mot sömnen samt Buccolam som akutmedicin) så att den riskerar att bara fungera på typ 20 %. Jag och min läkare vet redan om detta och vi håller tummarna att jag är en av dem som det inte sker för. Hon berättade även att en av mina illamåendemediciner inte går ihop med epilepsimediciner- den är kramptröskelsänkande, men det visste jag inte, får fråga läkaren sedan om det är vanligt och om vi ska byta ut den. Trevlig personal, men jag blev förvånad, de brukar bara skicka med en lapp liksom.Måste verkligen sova. Beställt mer panadol.