Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan knappt ta ögonen från bordet om jag har något gott där, lille Skrutt låtsas att han är osynlig trots att han inte får vara på bordet och är det inte han så tar voffan för sig om hon hinner, oavsett om hon nyss fått mat eller om det går att äta.Katter! Jag var dum nog att lämna en fläskkarré skiva på köksbänken medan jag gick på toa. När jag kom tillbaka var Megara där och åt. Jag sa fy, hon stirrade på mig med gula ögon och när jag sa fy igen och gick närmare, då hoppade hon ner. Sur som ättika och inte en uns skam i kroppen utan slickade sig om munnen och tvättade tassarna.
Nu ligger hon och surar på soffan.
Gammalt djungelordspråk.När Fantomen rör sig står blixten stilla.
Mormor läste väldigt gärna Fantomen.Gammalt djungelordspråk.
Jag älskade de där när jag läste de gamla svartvita serietidningarna i sommarstugan.![]()
![]()
Katter! Jag var dum nog att lämna en fläskkarré skiva på köksbänken medan jag gick på toa. När jag kom tillbaka var Megara där och åt. Jag sa fy, hon stirrade på mig med gula ögon och när jag sa fy igen och gick närmare, då hoppade hon ner. Sur som ättika och inte en uns skam i kroppen utan slickade sig om munnen och tvättade tassarna.
Nu ligger hon och surar på soffan.
Har man barnasinnet kvar ledsnar man aldrig på serier men den som tappat sitt barnasinne, den är det synd om och dom blir gamla i förtid. En av dom som jobbar i en matbutik där jag handlar har konstaterat samma sak så det brukar bli lite garvande när butiken är nästan folktom, vi har kul på våra möten.Mormor läste väldigt gärna Fantomen.(Och jag med.
)
Jag menar... galoppera omkring i djungeln på en vit häst med en gigantisk varg som familiar kan Bara vara coolt!Mormor läste väldigt gärna Fantomen.(Och jag med.
)
Det hade Kim också gjort!Lillan hade tagit köttbiten och dragit järnet med den när jag sa åt henne. Det har hon gjort med en squash som vägde minst lika mycket som hon själv en gång. Skam? Fffft! Hitta' får ta och katten behöver mat!
Edit: Och klart som sjutton att Megara surar nu - du stal hennes middag! Lillan skickar sympatier![]()
Ja jag har konstaterat att AI är tom sämre än google tranlateDet är verkligen en vidrig textning på Masterchef Australia. De skulle pensla något med uppvispat ägg, dvs "egg wash". I översättning blev det äggtvätt. Jo men visst...![]()
Ja jag har konstaterat att AI är tom sämre än google tranlate
Jaaaaa! Bara man slipper vara klädd i blå trikå...Jag menar... galoppera omkring i djungeln på en vit häst med en gigantisk varg som familiar kan Bara vara coolt!
Jo, jag funderade på att säga något om spandex men skippade den biten...Jaaaaa! Bara man slipper vara klädd i blå trikå...![]()
Du menar att Fantomen är en memil?!Jaaaaa! Bara man slipper vara klädd i blå trikå...![]()