Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bygger med dominobrickor på terapibesöken...dominobanor, torn, hus osvHar man barnasinnet kvar ledsnar man aldrig på serier men den som tappat sitt barnasinne, den är det synd om och dom blir gamla i förtid. En av dom som jobbar i en matbutik där jag handlar har konstaterat samma sak så det brukar bli lite garvande när butiken är nästan folktom, vi har kul på våra möten.Man ska leva livet leende, dessutom smittar leenden och glädje så låt oss starta en epidemi.
![]()
Jag menar... galoppera omkring i djungeln på en vit häst med en gigantisk varg som familiar kan Bara vara coolt!
Japp! Föregångaren till alla memilsDu menar att Fantomen är en memil?!![]()
Ja, inte ens de bli lika heta när de går på gatorna som en vanlig man.Japp! Föregångaren till alla memils
Tyvärr så saknar de senare upplagorna självinsikt, dom tror dom är lika heta som Fantomen i trikå![]()
Ska försöka minnas det.....Huvudsaken är att man inte kör kylskåps-roulette med det man glömt bort och återfunnit och trott att "det duger säkert till en gryta", då kan det bli "storvinst" fast på ett helt annat plan.![]()
Sista stora hunden jag hade orsakade en del.Jag kan knappt ta ögonen från bordet om jag har något gott där, lille Skrutt låtsas att han är osynlig trots att han inte får vara på bordet och är det inte han så tar voffan för sig om hon hinner, oavsett om hon nyss fått mat eller om det går att äta.
Bägge hundarna är dessutom skyldiga till att vara ute och gå med mina skor, hittar dem lite överallt utom där jag ställde dem.![]()
Som tur är så nöjer de sig oftast med att lägga ena i bäddarna, de tuggar inte på dem.Sista stora hunden jag hade orsakade en del.
Jag gick ofta med en toffel för att han snott den ena. När nån frågade varför sa jag att det var bättre att frysa om en fot än bägge.
Jag tror att man kan få värk i muskler och leder också av vissa magsjukebasilusker.Mår märkligt idag. Har rejäl värk i hela benen. Tror det beror på mina panikartade försök igår att komma upp från marken. Det är svårt att gå och jag är dödstrött Magen värker och jag mår illa.
Kan vara efterverkningar från matförgiftningen för ett par dagar sedan.
Har varnats för mat som inte är helt OK. Bör inte äta sushi och vara försiktig med buffè.
Å så åker jag dit på mat från mitt eget kylskåp.![]()
Eller hur, eller hur det generellt funkar med vargar och grejer i värmen? Å andra sidan har djungelboken också vargar, men inga hästar förstås... och inga trikåer.Jag har alltid undrat hur det går att galoppera runt i djungeln med en häst.
Vad i allsin dar är en memil?Du menar att Fantomen är en memil?!![]()
Medelålders man i lycra!Vad i allsin dar är en memil?
Ahaa!Medelålders man i lycra!
Vissa SKA inte använda åtsittande plagg av lycra, du skulle bara veta vilka bilder dom lägger ut på sig själva där framförallt "paketet" ska framhävas till varje pris, det är INTE snyggt.Japp! Föregångaren till alla memils
Tyvärr så saknar de senare upplagorna självinsikt, dom tror dom är lika heta som Fantomen i trikå![]()
Indisk varg och funktionstrikåer?Eller hur, eller hur det generellt funkar med vargar och grejer i värmen? Å andra sidan har djungelboken också vargar, men inga hästar förstås... och inga trikåer.
Och Hero är naturligtvis en Marawi, fast han fick den i gåva om jag inte minns fel?
Fast jag vet inte om vare sig ras eller gåvoaspekten gör det lättare att galoppera i djungeln. Det finns å andra sidan säkert ett djungelordspråk som förklarar saken!Och Hero är naturligtvis en Marawi, fast han fick den i gåva om jag inte minns fel?
Visa bifogad fil 184511