Vad gör vi? Del CCXXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har man barnasinnet kvar ledsnar man aldrig på serier men den som tappat sitt barnasinne, den är det synd om och dom blir gamla i förtid. En av dom som jobbar i en matbutik där jag handlar har konstaterat samma sak så det brukar bli lite garvande när butiken är nästan folktom, vi har kul på våra möten.:laugh: Man ska leva livet leende, dessutom smittar leenden och glädje så låt oss starta en epidemi.:love:
Jag bygger med dominobrickor på terapibesöken...dominobanor, torn, hus osv :angel: :rofl: :o
Nu finns där ju en tanke bakom det så inte bara för att det är roligt, men det är faktiskt avslappnande att vara lite barnslig och släppa på kontrollen ibland.

Mår märkligt idag. Har rejäl värk i hela benen. Tror det beror på mina panikartade försök igår att komma upp från marken. Det är svårt att gå och jag är dödstrött Magen värker och jag mår illa.
Kan vara efterverkningar från matförgiftningen för ett par dagar sedan.
Har varnats för mat som inte är helt OK. Bör inte äta sushi och vara försiktig med buffè.
Å så åker jag dit på mat från mitt eget kylskåp. :banghead:

Jag kan knappt ta ögonen från bordet om jag har något gott där, lille Skrutt låtsas att han är osynlig trots att han inte får vara på bordet och är det inte han så tar voffan för sig om hon hinner, oavsett om hon nyss fått mat eller om det går att äta. 😼

Bägge hundarna är dessutom skyldiga till att vara ute och gå med mina skor, hittar dem lite överallt utom där jag ställde dem. :o
Sista stora hunden jag hade orsakade en del.
Jag gick ofta med en toffel för att han snott den ena. När nån frågade varför sa jag att det var bättre att frysa om en fot än bägge.

Sista stora hunden jag hade orsakade en del.
Jag gick ofta med en toffel för att han snott den ena. När nån frågade varför sa jag att det var bättre att frysa om en fot än bägge.
Som tur är så nöjer de sig oftast med att lägga ena i bäddarna, de tuggar inte på dem.

Mår märkligt idag. Har rejäl värk i hela benen. Tror det beror på mina panikartade försök igår att komma upp från marken. Det är svårt att gå och jag är dödstrött Magen värker och jag mår illa.
Kan vara efterverkningar från matförgiftningen för ett par dagar sedan.
Har varnats för mat som inte är helt OK. Bör inte äta sushi och vara försiktig med buffè.
Å så åker jag dit på mat från mitt eget kylskåp. :banghead:
Jag tror att man kan få värk i muskler och leder också av vissa magsjukebasilusker.

Ouff, vilken dag.
Herr häst var mycket duktig med alla intryck på ridskolans klubbtävling. Men jag kände ju direkt att vi skulle varit med och hoppat 70cm snarare än 80cm (jaaa vi är noobs).

Scenskräck i både mig och hästen och vi vägrade ut oss lagom till hinder nr3. :rofl:
Nu tänker jag mest på stackars hästen som får stå ut med en till ”ute” i tävlingsdatabasen för att piloten fick storhetsvansinne.

Nya tag… Vi börjar väl om på lägre :heart

Äntligen ätit middag och ska köra till landet snart. En vecka remote jobb blir sköööönt!

Japp! Föregångaren till alla memils :angel:

Tyvärr så saknar de senare upplagorna självinsikt, dom tror dom är lika heta som Fantomen i trikå :p:D
Vissa SKA inte använda åtsittande plagg av lycra, du skulle bara veta vilka bilder dom lägger ut på sig själva där framförallt "paketet" ska framhävas till varje pris, det är INTE snyggt.:wtf:

Undrar var jag hamnar på skalan, jag har ju compressionsleggings som jobbarbrallor med rejäla benfickor men dom är sydda så "paketet" inte framhävs och hittills har enda kommentarerna varit "så himla praktiska, var har du köpt dom där" men dom finns inte på marknaden då det är egen design.

Eller hur, eller hur det generellt funkar med vargar och grejer i värmen? Å andra sidan har djungelboken också vargar, men inga hästar förstås... och inga trikåer.
Indisk varg och funktionstrikåer? :up:

1777230587142.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok