Det börjar närma sig slutet nu. Lägenheten är städad - vilket tydligen var ett helvete pga av det skick den var i. Grannen ovanför upptäckte att det luktade Ajax när de rengjorde köket

På måndag åker jag ner och pratar med stylisterna (vi pratade mycket om det behövdes eller inte) och bestämde oss att anlita dem eftersom de gör det lättare att se proportionerna.
På tisdag ska jag och kusinen in och betala räkningar för dödsboet, min syster har redan fyllt i sin fullmakt men kusinen hittade inte fullmakten. Så typiskt hen

men när vi är där kan hen fylla i den förhoppningsvis så jag kan betala alla räkningar på plats utan att de behöver vara med. Naturligtvis var det jag som fixade allt det. Så nu är det bara att hoppas att hen kommer på mötet.
Jag blir helt galen på hen! Tex, hade vi ett viktigt möte med juristen och hen försov sig så vi kunde inte slutföra något då. Helt sjukt. Hen ärver mest och gör minst. Jo, hen satte i lampor när vi var nere för att röja. Jag och syster har gjort precis allt, röjt, bokade allt som behövde göras, rörmokare, besiktningsman och diverse annat. Valde mäklare, skickat alla dokument till mäklare. Organiserade och gick iväg med smycken och annat och fick det värderat och sålt. Åkt upp och ner som skottspolar till Göteborg. Hen bara, jaja. Nu står vi här med nästan förfallna fakturor.
Sedan kan vi fotografera och lägga ut lägenheten och hoppas, själviskt, att världsläget gör att folk inte vill köpa.