Nej, jag skulle ta det när jag varit ute. Nu struntar jag i att ta något. Mår inte illa längre utan har bara ont i magen.Jag reagerade när du skrev att du tog insomningstab INNAN du gick ut. var lite snäll o rädd om dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag skulle ta det när jag varit ute. Nu struntar jag i att ta något. Mår inte illa längre utan har bara ont i magen.Jag reagerade när du skrev att du tog insomningstab INNAN du gick ut. var lite snäll o rädd om dig.
Så bra läser jagNej, jag skulle ta det när jag varit ute. Nu struntar jag i att ta något. Mår inte illa längre utan har bara ont i magen.
Här är dukar till för att gömma sig under.Känner mig som världens sämsta matte. Kattungen har varit ute själv en halvtimme och kommer in och är livrädd. Jag har ingen aning om varför, men något läskigt har hänt. Gick nästan inte ens att muta med dreamiesnu känns det som vi har en stalker eller något som smyger runt stugan, tur att jag inte är mörkrädd
Bjuder på en bild från igår, och nej, han får inte vara på bordet
Visa bifogad fil 184367
Nu plockar jag inte undan vinter/sommarkläder men i helgen skall det bli vinter i sörmland.Funderar på om jag ska lägga undan mina vinterkläder idag och ta fram sommargarderoben. Har ju en massa varma tröjor så jag fixar nog att det är lite kallt fortfarande.
Konstigt att du inte fått lönen om du ska få den idag.Fredag! Kaffe! Okej väder
Funderar på om man ska köpa nån riktigt god middag att laga hemma ikväll. Eller kanske äta ute? Så många möjligheter.
Och lön!
Eller nej. Just det. Den har visst inte betalats utHeja heja..
Ja, det verkar vara något problem hos företaget kanske. Sambon har fått lön som vanligt, men ingen på företaget jag jobbar på tror jag. Får se vad HR sägerKonstigt att du inte fått lönen om du ska få den idag.
Jag har fått min lön