Vad gör vi? Del CCXXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig som världens sämsta matte. Kattungen har varit ute själv en halvtimme och kommer in och är livrädd. Jag har ingen aning om varför, men något läskigt har hänt. Gick nästan inte ens att muta med dreamies 🥹 nu känns det som vi har en stalker eller något som smyger runt stugan, tur att jag inte är mörkrädd 😅

Bjuder på en bild från igår, och nej, han får inte vara på bordet 🤭
Visa bifogad fil 184367
Här är dukar till för att gömma sig under.

Det finaste man har sätter man på bordet.

Har äntligen hittat något som chatgpt faktiskt är bra till. Har laddat upp en bild på min veranda och sitter och kollar hur den skulle se ut målad i en ny färgsättning. Jag måste nämligen måla om den nu i vår. Och det skulle vara kul med en förändring!

Försöker skriva ett styrande dokument för ett företag. Går inte så bra men det släpper nog.

Släppt ut ”två nakna gubbar”, dvs hästar utan täcken. 😅
Härligt varmt väder för dem och för morgonprommis med hundarna! 😍
Sambo ska bygga om eldningspannan med hyresvärds anställda. Före 07:00 stod han redan uppe på taket och sotade. Lite mer morgonpigg än oss.. 😅😴

Ätit hotellfrukost
Sitter på hotellrummet
Jobbar ikapp det som kom in igår eftermiddag
Ser på morgontv
Dricker kaffe
Snart iväg till dagens möte som garanterat kommer att bli intressant.

Jag förstår att hotellen måste ha en process där de kan servera hundratals koppar kaffe under ett par timmar. Så de löser det med att ha en maskin som gör kaffe. Alltså är kaffet inte mycket bättre än ordinärt myndighetskaffe. Jag får nog gå förbi ett kaffeställe på stan innan mötet startar.

Klockan varnade om att jag sovit dåligt och borde ta det lugnt i dag.
Nähä? Kan det bero på en liten katt som tyckte att klockan 2:45 är det ju givetvis dags att gå upp och fånga dagen? :cautious:
Hon har varit så sjukt taggad på ny dag att jag nog vaknat var 10e 20e minut ungefär 😅
I kväll ska jag försöka trötta ut henne lite bättre så jag kan få sova.

Fredag! Kaffe! Okej väder :love:
Funderar på om man ska köpa nån riktigt god middag att laga hemma ikväll. Eller kanske äta ute? Så många möjligheter.

Och lön!
Eller nej. Just det. Den har visst inte betalats ut :cautious: Heja heja..
Konstigt att du inte fått lönen om du ska få den idag.

Jag har fått min lön

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn