Vad gör vi? Del CCXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fyller jag år. 30! 😱

Förmiddagen har spenderats på spa tillsammans med mamma. Det var underbart och överträffade mina förväntningar! Nu har jag landat i soffan med en kopp te och en focaccia. Katten Juno har lagt sig till rätta bredvid mig och har snott min tjocktröja. Resten av dagen ska gå fortsatt lugnt till, och till kvällen blir det cheesecake. 😁
Grattis på din dag! 🤩🥳🌷💥

Det är ändå lite roligt. Man får upp en sida som säger: "Det här är vad den som checkar din status kommer att se:
"Sel Sel Selsson.
Födelsedatum.
Nationalitet: SWE
Settled status, aka indefinite leave to remain. "

...och så en asful bild jag snabbtog i en garderob på jobbet för sex år sedan.

😂
Känns som ett mycket viktigt och formellt dokument!
Sel Selsson :D Nu kommer du för evigt heta det :D

Varit på språng nästan hela dagen. Vaknade efter 04, ute med hundarna före 05. gick och la mig då jag hade behövt sova mer utan att lyckas. Klockan ringer, fyrfotingar utfodras och jag upptäcker till min stora irritation att jag inte fick med mig två paket sportknäcke utan bara ett och ett veteknäcke! :banghead: Upptäckte det naturligtvis när jag redan öppnat det. :mad:

-25 när vi åkte i morse, ett par timmar i bil och inte till kirurgen som jag trodde utan sjukgymnasten. 10 minuters konsultation, åkte till IKEA och åt falaffel till lunch och köpte en badrumsmatta. Åkte till kyrkogården och tände ett ljus. 🥺

Ett par timmar tillbaka till stallet. Vägarbete efter vägen så hade oturen att komma precis när de stoppade trafiken. Fick vänta 10 - 15 minuter tills de öppnade igen. -22 borta hos hästarna. Kort lek med hundarna och skönt att komma hem och hoppa ur kläderna.

Nu har alla fått mat och vi ligger och vilar. :up:

Idag fyller jag år. 30! 😱

Förmiddagen har spenderats på spa tillsammans med mamma. Det var underbart och överträffade mina förväntningar! Nu har jag landat i soffan med en kopp te och en focaccia. Katten Juno har lagt sig till rätta bredvid mig och har snott min tjocktröja. Resten av dagen ska gå fortsatt lugnt till, och till kvällen blir det cheesecake. 😁

Grattis! 🥳

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn