Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om han fick välja tror jag ändå han hade valt snöfall istället för regn.Passat på att vara ute i snön med hästen iom att det ska bli plusgrader framöver.
Kommer sakna det vackra vita om det försvinner!
Herr häst är lätt tveksam.
”Ska jag stå här länge och vänta medans du larvar dig och ska fota? Ser du inte att jag får snö i näsan och ögonen?!”
Visa bifogad fil 179877
Det svåra är inte att forma lite plåt och svetsa dit, det svåra är att skapa referenspunkter att utgå från när det inte finns nåt att mäta från som stämmer med ursprunget, karossens referenspunkter är skapade från en kopierad A4-bild jag hittade på nätet för "lagningarna" som gjorts där var det inte en siffra rätt. Idag håller jag på att passa in förardörren, karossen stämde inte helt så då blir det mäta, kapa och svetsa om när det inte går att rikta och dessutom är B-stolpen, den bakom dörren, lös eftersom golvet är bortrostat där den ska vara fäst vilket gör att dörren inte passar. Då får man freestyla, staga upp stolpen och fixera den med blandade skrotbitar lite provisoriskt och så bygga golv och fixera stolpen permanent. Görs inte detta så "lipar" dörren sen när karossen svetsas färdigt, det är sånt man ser när folk utan kunskap ska renovera veteranbilar och oftast ger dom upp och säljer iväg den halvfärdiga och felreparerade karossen.Wow! Jag skulle aldrig ha tålamod med ett sånt projekt. Heja, heja!
Skall de leverera till dig? Min chef beställde före jul vid frukost. Blommorna levererades vid lunch. Att chefen fick veta var för det var ett prank.Har beställt leverans av blommor till idag, med interflora. Står i bekräftelsemejlet att de kan levereras när som helst 09-21, och att jag ska få ett mejl när de har levererats. Har inte hört ett pip ännu. Ringer de först, och måste de få tag på mottagaren innan de kör ut med blommorna? Jag tycker att leverans ända till kl 21 är rätt sent...
Nä, det är jag som har beställt men de ska levereras till en annan person.Skall de leverera till dig? Min chef beställde före jul vid frukost. Blommorna levererades vid lunch. Att chefen fick veta var för det var ett prank.
Men de ringde aldrig från leverantörern utan mottagaren ringde min chef.Nä, det är jag som har beställt men de ska levereras till en annan person.
Det kanske väcker mer än bara de här känslorna och behöver komma ut? Tycker inte att det är konstigt, det ena triggar lite det andra osv.Gråtit nästan konstant sedan kl 13. Riktigt så sorgligt är det ju inte kan jag tycka, men ändå så svårt att sluta.
Så är det nog.Det kanske väcker mer än bara de här känslorna och behöver komma ut? Tycker inte att det är konstigt, det ena triggar lite det andra osv.
Känner det själv, det går inte att lyfta på en sak utan att andra saker följer med likt domino, så även om något kan verka lätt eller till och med bra drar det med sig annat också.
Det låter onekligen tidigt!Kisse ville i alla fall inte gå ut trots att jag frågade snällt, men han satt en stund på tröskeln medan jag planterade vårlökar i trädgården. Både irisar, krokusar och påskliljor kikar upp. I mitten på Januari? OKej då.![]()
Försökte gå tillbaka i tråden men hittar inte. Vad är det som häntGråtit nästan konstant sedan kl 13. Riktigt så sorgligt är det ju inte kan jag tycka, men ändå så svårt att sluta.
Alldeles för tidigt! Ur led är vädret. Visst kan man räkna med att snödropparna kikar upp nu om de vill blomma i Februari (vilket är vanligt här) men vårblommorna har på tok för bråttom! Det är inte bra.Det låter onekligen tidigt!