12 timmar för en bakpotatis?!Crockpoten tar omkring 12 timmar. Men så gudomligt gott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
12 timmar för en bakpotatis?!Crockpoten tar omkring 12 timmar. Men så gudomligt gott.
Tyckte att det bara var bökigt med potatispress. Sen var ett gäng potatisar gammla och det hade börjat groJag kör det i potatispressen då behöver man inte skala. Efter tips på buke.
om man inte är lagd åt dramatik så kan det helt enkelt vara så att en torkare hoppat ur läge. Lättfixat på verkstadVindrutetorkarna på bilen gick sönder på vägen hemde liksom går i kors eller hur jag ska säga. Den ena hamnar under den andra. Inte bra, inte bra alls. Fattar inte vad det kan vara och hur det hände.
Jag har lärt mig av en läkare att behöver man d vitamin ska man använda den som är i droppform med tillsatt olja. Det ger bättre upptag och är lättare att reglera mängd.Nu ligger jag i sängen. Alldeles för trött för mitt eget bästa.
Är väl brist på d vitamin igen. Får köpa ett paket och testa.
Jag tycker inte det blir lika gottMicrar du inte? Tar ju 10-15 min typ
Var har du hittat den? Vill se den igen, den är bra! Allt med James May är värt att se!
Nä, potatisen blir torrare och godare i ugnen, om du inte hör till dem som slår in dem i folie.Jag tycker inte det blir lika gottSäkert inbillning
![]()
Tack, ska kikaVerkar finnas på YouTube!
Inte så bra kvalité, men sjukt mysigt ändå.
Nej nej, inget folie! Känns som potatisen blir soggig dåNä, potatisen blir torrare och godare i ugnen, om du inte hör till dem som slår in dem i folie.![]()
Nä, potatisen blir torrare och godare i ugnen, om du inte hör till dem som slår in dem i folie.![]()
Skalet är ju det gottaste så jag är team ugn.Nej nej, inget folie! Känns som potatisen blir soggig då![]()
Aldrig hört. Alltid fått tabletter. Men droppar funkar ju för barn så varför inteJag har lärt mig av en läkare att behöver man d vitamin ska man använda den som är i droppform med tillsatt olja. Det ger bättre upptag och är lättare att reglera mängd.
Måste ha tag i verkstad med extremt kort varsel. Kan ju inte köra utan torkare..om man inte är lagd åt dramatik så kan det helt enkelt vara så att en torkare hoppat ur läge. Lättfixat på verkstad
Jag fick så på en lånebil från verkstan och trodde det skulle stå mig dyrt. De bara sa äsch.![]()
Finns kapslar med olja/d-vitamin också om man inte orkar hålla på med droppar. Eftersom det är fettlösligt tas det lättare upp i oljeform.Aldrig hört. Alltid fått tabletter. Men droppar funkar ju för barn så varför inte
Japp jag slår på det på morgonen så är det färdigt vid kvällsmat. Men de blir mycket godare än ugnen.12 timmar för en bakpotatis?!![]()
Det är det nya...Fattade noll när jag såg inlägget nedan utan att ha tryckt fram all text. Skor i potatispressen liksom. Vem på Buke har tipsat om det?
Visa bifogad fil 180500