Ska nog lägga mig inom någon timme. Det känns lagom 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, jag känner med dig!Nervös inför morgondagen. Jag är så jävla spruträdd och VET sedan förra omgången hur ont det gör att få dessa sprutor i händerna.. bläää!![]()
Du får tolka det som du vill, skrattar man åt människor som gör allvarliga farliga fel, råkar ut för olyckor eller slår sig halvt fördärvade mm. då är man antingen genuint elak eller också är det nåt allvarligt fel uppe i huvudknoppen anser jag och det står jag för.Sådär skriver man inte, snälla, kliv in i nutiden.
Du får samma svar som Parellikusken fick:Det har du fått påpekat förut. Man säger inte så och det tror jag du vet. Eller säger du staniolpapper och automobil också?
Det kan man tycka, men det finns andra ord att använda och andra sätt att uttrycka sig på. Man behöver inte bara klampa på och vara nästan lika klumpig som individerna du beskriver.Du får tolka det som du vill, skrattar man åt människor som gör allvarliga farliga fel, råkar ut för olyckor eller slår sig halvt fördärvade mm. då är man antingen genuint elak eller också är det nåt allvarligt fel uppe i huvudknoppen anser jag och det står jag för.
Hade det varit bättre om jag skrivit efterblivna då? Eller sinnesslöa som det hette förr? Jag stryker inte idioter medhårs, det har jag aldrig gjort och jag kallar en spade för en spade utan att linda in det i nåt som passar alla och som sagt, vuxenuppfostran biter inte på mig, det blir bara patetiskt så jag betackar mig för sådant. Sådär, nu har du nåt att rapportera till Gunnar så jag blir avstängd för det är väl det du och ni andra gör när inte inläggen och personen passar er?Det kan man tycka, men det finns andra ord att använda och andra sätt att uttrycka sig på. Man behöver inte bara klampa på och vara nästan lika klumpig som individerna du beskriver.
Nej, men du hade kunnat skriva idioter till exempel? Just nu låter du som en gammal släkting till mig som vägrar sluta säga negerboll. Tider förändras och ibland trampar vi i klaveret när vi inte hänger med, det är väl bara bra att folk reagerar?Hade det varit bättre om jag skrivit efterblivna då? Eller sinnesslöa som det hette förr? Jag stryker inte idioter medhårs, det har jag aldrig gjort och jag kallar en spade för en spade utan att linda in det i nåt som passar alla och som sagt, vuxenuppfostran biter inte på mig, det blir bara patetiskt så jag betackar mig för sådant. Sådär, nu har du nåt att rapportera till Gunnar så jag blir avstängd för det är väl det du och ni andra gör när inte inläggen och personen passar er?
Har tittat på för mycket nyheter och blivit nedstämd. Försöker vända humöret en smula med repriser av Graham Norton innan läggdags!
Stackars dig som blir tillsagd att anpassa ditt språkbruk till 2026 och att vara hövlig.Hade det varit bättre om jag skrivit efterblivna då? Eller sinnesslöa som det hette förr? Jag stryker inte idioter medhårs, det har jag aldrig gjort och jag kallar en spade för en spade utan att linda in det i nåt som passar alla och som sagt, vuxenuppfostran biter inte på mig, det blir bara patetiskt så jag betackar mig för sådant. Sådär, nu har du nåt att rapportera till Gunnar så jag blir avstängd för det är väl det du och ni andra gör när inte inläggen och personen passar er?
Fast idiot är inget trevligt ord heller egentligen. Det skrev prästerna i husförhörslängderna på 1800-talet när de menade att personen hade en intellektuell funktionsnedsättning. "Halv-idiot" har jag sett också. Så att ordet idiot har levt kvar är inte heller speciellt trevligt.Nej, men du hade kunnat skriva idioter till exempel? Just nu låter du som en gammal släkting till mig som vägrar sluta säga negerboll. Tider förändras och ibland trampar vi i klaveret när vi inte hänger med, det är väl bara bra att folk reagerar?
Annars hade vi väl fortfarande varit kvar i "sinnesslö" och "mongo" och liknande.