Nu råkar ju jag ha det på nätterna och jo man kan visst prata, t.o.m. i sömnen enligt maken. Men ingen begriper VAD man säger så det spelar ingen rollNä jag ska få bettskena på natten och tandläkaren sa att man ändå inte kan prata![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu råkar ju jag ha det på nätterna och jo man kan visst prata, t.o.m. i sömnen enligt maken. Men ingen begriper VAD man säger så det spelar ingen rollNä jag ska få bettskena på natten och tandläkaren sa att man ändå inte kan prata![]()
Aha därför godare i croocen...Nä, potatisen blir torrare och godare i ugnen, om du inte hör till dem som slår in dem i folie.![]()
Jag tycker inte det blir lika gottSäkert inbillning
![]()
Jag tycker mig minnas att vi brukade micra först sedan köra i ugnen. Mindre tid men lika gott!Jaså?!? Jag kanske skulle prova![]()
Jag gick och la mig nu.Ätit middag, kollar lite på Death in Paradise och surfar. Funderar på hur tidigt man kan gå och lägga sig. Iofs sov jag sjukt sent idag så är inte så trött/sömnig.
Varit ute på en kvällskiss med hundarna och ätit några varma mackor så jag överlever natten. Har inte ätit sedan lunch vid 11 idag.![]()
Jag har 2 kg ligger här åt dig... passade på när de reade ut dem. Skall riva dem.Gott! Jag insåg just att jag slängde min julost (edamer i skivor) förra veckan så den inte skulle ligga i kylskåpet längre. Naturligtvis skulle de bli perfekt på en varm macka. Så typiskt mig!
Hur går det?Det blir en lång natt.
Kolik.
Men fyDet blir en lång natt.
Kolik.
Det går bra faktiskt, han har förstoppning och det kom äntligen en hög för ungefär en timme sedan. Rör sig utan problem (tacka gud för ridhus!!!), är pigg i övrigt men vilar en del i boxen. Men i ridhuset är han ganska pigg, travar och galopperar.Hur går det?
Hoppas det fortsätter åt rätt håll!Det går bra faktiskt, han har förstoppning och det kom äntligen en hög för ungefär en timme sedan. Rör sig utan problem (tacka gud för ridhus!!!), är pigg i övrigt men vilar en del i boxen. Men i ridhuset är han ganska pigg, travar och galopperar.