Vad gör vi? Del CCXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambo skulle handla lite innan han hämtade pizzan. Jag skulle ringa och beställa och försökt göra det ca 25 min. Sambo åkte dit iaf. De hade råkat sätta telefonen på ljudlös. De tyckte det varit ovanligt lite beställningar ett par timmar. 😅
Stackarna! Söndagkvällar är rätt bra business annars.

Ätit middag, kollar lite på Death in Paradise och surfar. Funderar på hur tidigt man kan gå och lägga sig. Iofs sov jag sjukt sent idag så är inte så trött/sömnig.

Varit ute på en kvällskiss med hundarna och ätit några varma mackor så jag överlever natten. Har inte ätit sedan lunch vid 11 idag. :d

Gott! Jag insåg just att jag slängde min julost (edamer i skivor) förra veckan så den inte skulle ligga i kylskåpet längre. Naturligtvis skulle de bli perfekt på en varm macka. Så typiskt mig!

Legat i soffan och tittat på Farmen, förberett morgondagen, plockat ihop alla hundprylar som ska med, åker på kurs direkt efter jobbet. Hunden blir levererad till stan av sambon så jag behöver inte åka två mil åt fel håll för att hämta henne först, för att sen åka sju mil åt andra hållet:)
Nu är det dags att krypa till sängs, klockan ringer 04,50 som vanligt på vardagar😴

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund