Stort grattis @parellikusken! Så himla härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du är klar kan du få komma hit och rensaHaha, ja! Mycket att rensa och packa tills dess.![]()
Haha, nej.. Jag har tillräckligt här.När du är klar kan du få komma hit och rensatanken är att jag ska rensa, så att jag inte står med allt kvar den dagen jag ska flytta.
Kanske värt att sätta på sig långbyxor?Jag fick gå hem på semester igen, tack så mycket!Lite synd att det är sådant skitväder så att det inte går att göra något ute, men trevligt att vara ledig ändå. Kisse är nöjd!
Jag fattar bara inte hur det kan storma såhär Varje dag! Små skärande isdroppar i vinden, mina knän är alldeles röda.
Mer vädervarningar från midnatt och framåt sen också, det är bara svårt att se hur det ska kunna bli mycket värre.![]()
Det jobbigaste är jag måste rensa och sälja av hästprylar. Känns inte rimligt att ta en hel uppsättning, när jag inte harHaha, nej.. Jag har tillräckligt här.![]()
Då fryser jag ju i blöta byxor istället. Benen kan jag snabbt torka av när jag är framme!Kanske värt att sätta på sig långbyxor?![]()
Verkligen! Jag har en massa hästgrejer i förrådet. Sålt av en hel del, men har mycket kvar jag måste göra mig av med på något sätt.Det jobbigaste är jag måste rensa och sälja av hästprylar. Känns inte rimligt att ta en hel uppsättning, när jag inte har![]()
Grattis!Jag har precis skrivit på kontraktet till nya lägenheten! Jaa!![]()

Verkligen! Jag har en massa hästgrejer i förrådet. Sålt av en hel del, men har mycket kvar jag måste göra mig av med på något sätt.
Har en massa schabrak till exempel, vem köper ens gamla begagnade schabrak längre även om de är fräscha liksom?
Det är märkesschabrak, men flera år gamla och inte längre häftiga märken.Ridskola kanske? Visst går det att få gamla schabraak sålda än men svårare sen märkesschabraaken kom som har ett helt annat andrahandsvärde...
Vet inte om någon ridskola skulle kunna vara intresserad? Eller bortskänkes annons?Verkligen! Jag har en massa hästgrejer i förrådet. Sålt av en hel del, men har mycket kvar jag måste göra mig av med på något sätt.
Har en massa schabrak till exempel, vem köper ens gamla begagnade schabrak längre även om de är fräscha liksom?
Blir nog något sådant, känns trist att kasta fungerande grejer.Vet inte om någon ridskola skulle kunna vara intresserad? Eller bortskänkes annons?
HärligtJag har precis skrivit på kontraktet till nya lägenheten! Jaa!![]()
Regnkläder!Då fryser jag ju i blöta byxor istället. Benen kan jag snabbt torka av när jag är framme!![]()
Det finns ju, men de vill mest trassla in sig i cykelkedjan (det gäller i och för sig vanliga långbyxor också, om man inte väljer tights.)Regnkläder!
Min första tanke: vadå knän röda?Kanske värt att sätta på sig långbyxor?![]()