Vad gör vi? Del CCXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick gå hem på semester igen, tack så mycket! :D Lite synd att det är sådant skitväder så att det inte går att göra något ute, men trevligt att vara ledig ändå. Kisse är nöjd!

Jag fattar bara inte hur det kan storma såhär Varje dag! Små skärande isdroppar i vinden, mina knän är alldeles röda.
Mer vädervarningar från midnatt och framåt sen också, det är bara svårt att se hur det ska kunna bli mycket värre. 😅

Jag fick gå hem på semester igen, tack så mycket! :D Lite synd att det är sådant skitväder så att det inte går att göra något ute, men trevligt att vara ledig ändå. Kisse är nöjd!

Jag fattar bara inte hur det kan storma såhär Varje dag! Små skärande isdroppar i vinden, mina knän är alldeles röda.
Mer vädervarningar från midnatt och framåt sen också, det är bara svårt att se hur det ska kunna bli mycket värre. 😅
Kanske värt att sätta på sig långbyxor? 😅

Det jobbigaste är jag måste rensa och sälja av hästprylar. Känns inte rimligt att ta en hel uppsättning, när jag inte har 🐎
Verkligen! Jag har en massa hästgrejer i förrådet. Sålt av en hel del, men har mycket kvar jag måste göra mig av med på något sätt.
Har en massa schabrak till exempel, vem köper ens gamla begagnade schabrak längre även om de är fräscha liksom?

Verkligen! Jag har en massa hästgrejer i förrådet. Sålt av en hel del, men har mycket kvar jag måste göra mig av med på något sätt.
Har en massa schabrak till exempel, vem köper ens gamla begagnade schabrak längre även om de är fräscha liksom?

Ridskola kanske? Visst går det att få gamla schabraak sålda än men svårare sen märkesschabraaken kom som har ett helt annat andrahandsvärde...

Vet inte om någon ridskola skulle kunna vara intresserad? Eller bortskänkes annons?

Det finns ju, men de vill mest trassla in sig i cykelkedjan (det gäller i och för sig vanliga långbyxor också, om man inte väljer tights.) :) Om jag skulle cykla en längre bit skulle jag väl inandla någon cykelsäker variant, men näh... inte värt för de turer jag gör!

Tagit en rundtur i kommunen med mina nya kollegor. Trevligt att åka ut och titta lite. Tog ca fyra timmar hela rundan, och då åkte vi inte högst upp och längst ner. 😅

Nu ska jag tillbaka till mina konstiga uppdrag. Tänkte få klart ett av dem idag och sen gå till symaskinsaffären och kolla efter en ny maskin. Sen åker jag hem tror jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund