Jag är nog uppe i 6st men började redan efter nyår och vann 2 st idag, nu blir det inga fleraHär ligger vi nog efter i år. Är 14 dagar sedan vi åt någon... måste bli i helgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är nog uppe i 6st men började redan efter nyår och vann 2 st idag, nu blir det inga fleraHär ligger vi nog efter i år. Är 14 dagar sedan vi åt någon... måste bli i helgen.
0 än så länge. Men sugen på den där starka. O sen nån vanlig. Och kanske en wienerJag är nog uppe i 6st men började redan efter nyår och vann 2 st idag, nu blir det inga flera
Japp! Jag tåler knappt salt och peppar så den är inte för migHar du sett den där ”världens starkaste semla?”
De var modell mindre, men jag lyckades trycka 5-6 stHoppas verkligen att det var mini-semlor?! Annars hade jag inte platsat på en semmelbufé. Jag äter EN och sedan är jag väldigt nöjd...
För övrigt är KARSBADERSEMLOR med rostad mandelmassa något av det godaste i semmelväg som jag har ätit!
Jag är så sugen på att prova!Japp! Jag tåler knappt salt och peppar så den är inte för mig
De var modell mindre, men jag lyckades trycka 5-6 st![]()
Men jag ligger nog där också om jag räknar de tre minisemlorna som en... började också efter nyår. När skulle man annars börja? Barnet började innan jul.Jag är nog uppe i 6st men började redan efter nyår och vann 2 st idag, nu blir det inga flera
Har inte ätit nån än ja!Jag är nog uppe i 6st men började redan efter nyår och vann 2 st idag, nu blir det inga flera
Rensar systemet om inget annatJag är så sugen på att prova!
Har bokat. Ingen minns en fegis! Men ska nog äta på en fredagkväll så man kan sitta på toa till måndagRensar systemet om inget annat![]()
Jag är nog uppe i 6st men började redan efter nyår och vann 2 st idag, nu blir det inga flera
Har inte ätit nån än ja!
Du å ja! Jag är desperat efter semla!Har inte ätit nån än ja!
Men så gräslig den ser ut! Som Shrek i träsket!
Ja men efter det hinner de ju sluta strax. Man måste ju äta innan de försvinner...Haha och riktiga fettisdagen/semledagen har ju inte ens varit än, ett måste då ju![]()
Självklart den vanliga!Du å ja! Jag är desperat efter semla!
Då menar jag förstås den traditionella varianten.