Vad gör vi? Del CCXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du sett den där ”världens starkaste semla?”
Japp! Jag tåler knappt salt och peppar så den är inte för mig 😂
Hoppas verkligen att det var mini-semlor :eek:?! Annars hade jag inte platsat på en semmelbufé. Jag äter EN och sedan är jag väldigt nöjd... :D

För övrigt är KARSBADERSEMLOR med rostad mandelmassa något av det godaste i semmelväg som jag har ätit :d!
De var modell mindre, men jag lyckades trycka 5-6 st 😅

Har inte gjort ett så bra jobb i dag. Kände mig lite förvirrad i morse, men kom både ur sängen och ut med hundarna, även sätta mig vid datorn och jobbade någon timme. Sedan slog ett epilepsianfall på och och jag dröp till golvet igen. Kanske svaret på att jag inte riktigt kände att jag hade koll på dagen i dag. Insåg nu i kväll att det är fredag och inte något annat, jag som trodde jag skulle jobba i morgon då det är fredag i morgon. Det har varit en tuff vecka helt enkelt. Man kan påstå att det är rätt skönt med helg nu tycker jag!

Angående semla har jag inte ätit en enda sådan det senaste året faktiskt. Hade varit gott. Kanske. Men har inte ens ätit upp 300 gram pepparkakor jag köpte i november så jag är inte riktigt sugen på kakor, bakelser och sådant känner jag.

Nu äter jag havreknäckemacka med randig kaviar på.

Efter en lite kortare jobbkväll än vanligt, men höll tempot uppe, var det ändå skönt att avsluta fredagskvällen i soffan en stund med älsklingen till säsongsfinalen av På spåret och kvällis 😊.

Jag är lite nyfiken på att smaka den här semlan.

1769812832441.webp

Matchasemla!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok