Min tur att ordna frukost på jobbet imorgon så ikväll bakar jag bröd. Hålkakor och filmjölksbröd med russin och pumpakärnor 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du kämpar på så bra med joggade trots kasst underlag, heja dig!13 timmar senare och 28 000 steg senare är jag tillbaka i sängen. Ljuvligt!
Hade jag fått välja så hade jag varit björn. Eller katt.
Dagens joggingrunda innehöll djupsnö, lössnö, skare, packad snö, is och ngn bar fläck.
Tack!Tycker du kämpar på så bra med joggade trots kasst underlag, heja dig!
Internet var ju en fluga och nätshoppingen skulle ju snart dö sa dom ju också så du har helt rätt, det sägs så mycket som i slutänden inte betyder ett skit, pengar styr,,,,, punkt!Känner mig lite nere. Har pågått ett lokalprojekt på jobbet. Nya lokalerna som vi flyttar till om några år är alldeles för krånglig resväg till för att jag ska känna någon lust att ens överväga att flytta med.
Dessutom är jag övertygad om att min tjänst kommer att ätas upp av AI inom max fem år..Vi fick en demonstration igår av vad projektet som jobbar med AI hos oss gjort så här långt. Det en handläggare gör på en timme löser AI på 30 sekunder. Solklart att politikerna lägger pengar på projektet nu för att spara pengar i framtiden. Även om budskapet är att ingen ska sägas upp så klingar det falskt. Människor kostar så enkelt är det.
Så måste fundera på framtiden ordentligt känner jag. Är också i en ålder där man sorteras bort på arbetsmarknaden till viss del.
Välkommen till klubben! Ibland är det rörda tårar och ibland tårar av frustration när de matchar helt idiotiskt.Det har kommit en ny säsong av Första Hunddejten på TV4!
Så nu sitter jag och gråter till det istället.![]()
Låter billigare med skumtomtar.Tröstäter skumtomtar och ska snart tröstshoppa flygbiljetter till Costa Rica![]()