Ja man tycker ju det, hur dum får man bli liksom!Borde ju räckt med en gång, eller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja man tycker ju det, hur dum får man bli liksom!Borde ju räckt med en gång, eller![]()
Ja humor är viktigt för att orka. Hade inte varit där jag är i dag utan det.Man måste kunna skämta om allt mellan livet och döden annars går man själsligt under till slut, jag brukar bjuda en hel del på mig själv men det måste vara rätt tillfälle i rätt sällskap. Ett tillfälle när det spårar ur är när det är tacos i församlingsgården och vi börjar tjaffsa om vem som tagit för mycket av nåt eller inte tagit alls och börjar stjäla från varandras tallrikar om man råkar vända sig bort efter nånting när man lägger upp på fatet.När det var gröt före jul var det en av mammorna som först öste på åt barnen och sen tömde en rejäl slev på min tallrik med ett "å där har du".
Som sagt så kan man skämta om allt MEN det får aldrig bli plumpt eller åt mobbing-hållet för det är I-N-T-E okej.
Som en föreläsare sa - en stor del av framtidens jobb finns inte ens idag.Ja, who knows? Det finns ju prognoser att titta på men det finns ju inga spåkulor.
Som en föreläsare sa - en stor del av framtidens jobb finns inte ens idag.
Jag var inne och tittade på den sidan, det stod inte mycket om djurhållningen hos de olika producenterna.Ok. De brukar skriva eller så har jag frågat om de går frigående ute.
Jag smakar alltid på all chili jag använder i maten. Om man inte smakar så vet man inte hur stark just den chilin är.Vad ni gör så smaka inte på Jalapenos! ICA hade det som "gåva" och jag testade några stycken för en stund sedan och fy f-n vad det brände i munnen, starkaste jag varit med om i mitt liv![]()
Ok. Jag har kollat läget med dem i närheten bara.Jag var inne och tittade på den sidan, det stod inte mycket om djurhållningen hos de olika producenterna.
Vi har fått 30-40 cm och nu regnar det i detta. Ni kan tänka er vad omysigt det blir ute då med is och slask... Jag hann träna halva mitt pass i morse innan äldsta dottern kom ner och sa att hennes buss är inställd så jag fick köra henne till skolan. Inne i stan var det hemskt slaskigt och mycket trafik då jag inte var ensam om att köra onge till skolan idag. Jag är alltid glad och tacksam över att inte bo i stan och idag är jag extra glad för detDet var himla skönt att få styra bilen ut ur stan och hem till landet och lugnet igen.
Här spöregnar det, som i att lägsta nivån på vindrutetorkarna inte är tillräckligt... det är också noll grader![]()