Idag måste jag göra det jag skulle gjort igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är väl ändå en sorts berikning? Att han får lite att fixa och dona med menar jag.Storstädat åt Räv, han blev måttligt glad åt det. Springer nu runt och fixar och donar nu.
Absolut! Det är nyttigt även om han inte ser så nöjd utÄr väl ändå en sorts berikning? Att han får lite att fixa och dona med menar jag.
Mina spindlar gör precis detsamma.Storstädat åt Räv, han blev måttligt glad åt det. Springer nu runt och fixar och donar nu.
Räv förstör inget egentligen, är snarare jag som kommer och förstör hans fina gropar och sovställe. Så han måste ordna upp efter det.Mina spindlar gör precis detsamma.
"Titta så fint, jag har precis grävt fram din vattenskål och planterat en ny..."
"Sacré bleu! How dare you, silly human! This is not spider Zen at all!" Sedan är vattenskålen ett minne blott och där det en gång satt en ny liten planta ser det ut som skogarna runt Isengaard efter att orcherna släpptes lösa.
Fair! Spindlarna är riktiga demolerare, och det utan att jag river upp deras grottor.Räv förstör inget egentligen, är snarare jag som kommer och förstör hans fina gropar och sovställe. Så han måste ordna upp efter det.
Haha, horror hamsters.Fair! Spindlarna är riktiga demolerare, och det utan att jag river upp deras grottor.Men precis som för Räv ser jag det som berikning. Naturen är ju inte oföränderlig.
Visste du förresten att ett smeknamn för taranteller är "Horror Hamsters"?![]()
Jag älskar det och har länge försökt hitta en T-shirt jag gillar!Haha, horror hamsters.![]()
Mitt spontanköp, en toabotsteJag tänkte ta en tur till IKEA idag
Mitt spontanköp, en toabotste![]()
![]()
![]()