En smulaLite dålig mysfaktor bara![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En smulaLite dålig mysfaktor bara![]()
NoÄh, du kan ju alltid klistradekorplast
på kortsidorna! Eller kanske en uppdelad fondtapet med palmer och solnedgång?
Följ mig för fler inredningstips.
jao, de kan ju vara lite äventyrliga, fast samtidigt är just nanotankarna typ de vanligaste att köra utan lock och de har ofta räkor i dem. Jag har också haft räkor i mina utan lock.Jag är faktiskt lite halvintresserad av att ha räkor när Sparky inte längre finns (så om många många år) men jag gissar att det är en skitdålig idé att hålla räkor i ett opentop akvarium![]()
Nu tycker jag att du är kinkig och bakåtsträvande
Men hallå, du har utelämnat den viktigaste informationen - blev det Ritorno??Haft möte, sedan åkte jag och handlade b.la semlor. Förhoppningsvis blir det bara två i år. Plus tråkiga nödvändigheter som hushållspapper och tvättmedel. Och lite äpplen![]()
Ja det var helt klart en pärs. Har blivit rätt bra på att hantera min rädsla ändå men den här gången blev det för mycket.Usch va jobbigt!
Vad är det för något du skulle skölja med som är bakteriedödande?
Jag tror att det räcker med tio minuter obevakad så är de nog uppätna av en viss hårig fyrbent varelsejao, de kan ju vara lite äventyrliga, fast samtidigt är just nanotankarna typ de vanligaste att köra utan lock och de har ofta räkor i dem. Jag har också haft räkor i mina utan lock.![]()
Får vi se den färdiga skapelsen sen? Pleaseom någon intreserar sig så är detta tygerna jag har valt för klänningen
Visa bifogad fil 181456
Självklart!Får vi se den färdiga skapelsen sen? Please![]()
Det kan du ju åtgärda genom att äta något vettigt mao inte semlaSov som en kratta i natt, funderar på hur tidigt man kan gå och lägga sig. Och att inte behöva vakna av att min läsare piper i mitt öra pga för lågt blodsocker.
Äter du prebiotika och probiotika? Efter kaoset i helgen så ska jag aldrig sluta med sånt igen.Har sovit i eftermiddags efter tandläkare, jobb och hundpromenader. Blev rätt tufft för mig och då kan jag inte hålla ögonen öppna märkligt nog.
Ätit spagetti och köttfärssåsmatlåda och gått med hundar och sitter här med ont i magen och kollar lite på Fear The Walking Dead. Funderar på att ta min kvällsmedicin och en clementine, magen kanske lugnar sig lite.