Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Återbesök på njurmottagningen idag. Fick äntligen träffa min ordinarie läkare igen. Hon är fantastisk.
Regionen har bytt system och allt har krånglat till sig. Hon fick manuellt överföra mina läkemedel från gamla systemet. Systemen pratar inte riktigt med varandra.
Sen satt hon över på sin lunch för att vi skulle prata. Om hundar. julmarknader, mitt lokala sjukhus etc. :)

Jag är faktiskt lite halvintresserad av att ha räkor när Sparky inte längre finns (så om många många år) men jag gissar att det är en skitdålig idé att hålla räkor i ett opentop akvarium :D
jao, de kan ju vara lite äventyrliga, fast samtidigt är just nanotankarna typ de vanligaste att köra utan lock och de har ofta räkor i dem. Jag har också haft räkor i mina utan lock. :)

Haft möte, sedan åkte jag och handlade b.la semlor. Förhoppningsvis blir det bara två i år. Plus tråkiga nödvändigheter som hushållspapper och tvättmedel. Och lite äpplen :angel:
Men hallå, du har utelämnat den viktigaste informationen - blev det Ritorno??

Usch va jobbigt!
Vad är det för något du skulle skölja med som är bakteriedödande?
Ja det var helt klart en pärs. Har blivit rätt bra på att hantera min rädsla ändå men den här gången blev det för mycket.

Det var Paroex, röd bakteriedödande sköljmedel, innehåller klorhexidin och något annat bakteriedödande.

om någon intreserar sig så är detta tygerna jag har valt för klänningen
9b8f5306-4d96-480c-a6da-f4a2a9bc13e5.webp

Jag är så trött och stressad mentalt. Den där jävla besiktningen som strulade bilbatteriet för oss hade också fått för sig att lysena var för lågt inställda. Så utan att fråga om varför eller om vi ville så höjde de dem. Massor. Vilket har lett till att när jag drog släp ikväll så blev jag flashad av 7 olika mötande bilar som trodde att helljuset var på. Ännu en sak jag måste lyckas rodda i 😩

Har börjat göra nyttiga "snacks" (grekisk yoghurt och frukt/bär, ska doppas i choklad men först behöver de tillbringa några timmar i frysen).
Kokat mina handvärmare (görs för att "återställa" dem så att de går att använda igen).
Duschat och tvättat håret.
Diskat.
Ätit en semmelsnäcka från Espresso House.
Sitter i soffan och myser med Lillan, borde borsta tänderna och sova snart.

Har sovit i eftermiddags efter tandläkare, jobb och hundpromenader. Blev rätt tufft för mig och då kan jag inte hålla ögonen öppna märkligt nog.
Ätit spagetti och köttfärssåsmatlåda och gått med hundar och sitter här med ont i magen och kollar lite på Fear The Walking Dead. Funderar på att ta min kvällsmedicin och en clementine, magen kanske lugnar sig lite.

Äntligen hemma. Vilken jäkla evighetsdag! Stackars Kim. <3
Jag försöker ju jobba i förväg så att jag ska kunna vara ledig under Sverigebesöket men fan vet om det är värt det. :sleep: Det vore rätt bedrövligt om jag är för trött för att ha trevligt liksom.

Sov som en kratta i natt, funderar på hur tidigt man kan gå och lägga sig. Och att inte behöva vakna av att min läsare piper i mitt öra pga för lågt blodsocker.

Har sovit i eftermiddags efter tandläkare, jobb och hundpromenader. Blev rätt tufft för mig och då kan jag inte hålla ögonen öppna märkligt nog.
Ätit spagetti och köttfärssåsmatlåda och gått med hundar och sitter här med ont i magen och kollar lite på Fear The Walking Dead. Funderar på att ta min kvällsmedicin och en clementine, magen kanske lugnar sig lite.
Äter du prebiotika och probiotika? Efter kaoset i helgen så ska jag aldrig sluta med sånt igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund