Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade som vanligt före larmet och sitter nu som vanligt på jobbet. Ätit frukost, druckit både te, kaffe och en massa vatten och tänker gå redan vid 12 eftersom jag ska jobba i natt åt en kollega.

Blir den vanliga skogspromenaden med vov och stallet i em. :up:

Känner mig lite allmänt irriterad idag, vet inte varför. Men försöker släppa det.
Har iaf duschat då jag tänkte ta mig till silververkstaden efter lunchen.

Pappa är glad att jag flyttar norrut och taggad på min nya lägenhet. Så pass taggad att han nu på eget initiativ tar mått på balkongen (2 meter bred och 1.3 meter djup) samt tar tid på hur lång tid det tar att gå till affären från lägenheten (3 minuter och 4 sekunder).

Japp, han är pensionär numera och har lite lite att göra vissa dagar. 😅

Pappa är glad att jag flyttar norrut och taggad på min nya lägenhet. Så pass taggad att han nu på eget initiativ tar mått på balkongen (2 meter bred och 1.3 meter djup) samt tar tid på hur lång tid det tar att gå till affären från lägenheten (3 minuter och 4 sekunder).

Gulligt :heart:

Jag skrattade men underbart hur han engagerar sig :love:

Hemkommen från stall och långpromenad och nu har vi lagt oss alla, jag och katterna under sängen och hundarna i sina bäddar. 😴

Läst ut boken jag påbörjade igår, promenerat min nyfunna runda - i STRÅLANDE sol och svinkallt -, ätit lunch, kört en tvättmaskin, hämtat sonen i skolan, handlat, tänt en brasa och fikar nu chokladmuffin i min fåtölj. :d

Fick samtal från f-kassan som stressade mig rejält men min chef var mest irriterad (på dem, inte mig) över att de ringde och ifrågasatte när det redan finns en tydlig plan från alla håll. Känner mig ändå ”jagad” och lite ångestig över det. 😔

Ska träna sen, ev laga mat - får inventera kylskåpet på eventuella matlådor först.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund