Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår ganska kasst, behöver verkligen ta mig ut för att få luft och miljöombyte. Men inte lyckats ta mig ut sedan i torsdags. Mest legat i sängen och lyssnat på ljudbok idag, absolut inte så jag borde hantera dippar i måendet. Inte alls konstruktivt.

Nu när jag skrivit detta inser jag hur deppigt det låter och ska ta tag i mig själv och gå ut. Kämpa lite.
Heja dig! Hoppas du du hittar energi att komma ut en stund!

Så skönt kollegan kryat på sig så hon kunde ta sina egna pass i helgen. Gick och la mig efter stallet, kollat lite film men mest bara vilat. Huvudet fullt av snor. :yuck: Ska ta lite mat och sen lägga mig en stund igen innan jag går sista kvällspromenaden med hundarna. Vi var ute för en lite stund sedan och alla utom jag har fått mat. :meh:

Jag kom in från stallet och sambo trodde jag kom in i köket när jag gick förbi. Hörde när jag gick upp för trappen hur han beskrev ngt problem med pannan med allvarlig röst. Till mig trodde han. Endast min hund satt där och tittade. Blev så absurt kul att han diskuterade såna saker med min hund med den rösten. 😂

Senast ändrad:
Sitter och sneglar på akvariet hela tiden, jag är så himla nöjd med hur det blev efter ommöbleringen och de nya växterna!
Just nu ser det förstås lite knepigt ut, men ge det en månad eller så... :love: Jag är hemskt sugen på att köpa någon rolig fisk. Kanske hinner under semestern.

Tittar på konståkning och katt.
IMG_3285.webp

Härlig vinterdag med solsken; blev änna lite jobbigt för ögonen när jag red hästen en sväng 🙃. Men blev en härlig ridtur I skritt och lite galopp på pigg pålla 😍. Märks nu att eftermiddagarna blir allt längre och idag lös allt eftermiddagssolen in i köket, också härligt 😊. Myslördag med tänd brasa, mello och gotta med älsklingen och katterna 🥰.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund