Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sån jäkla förkylning! :arghh:🤧
Ögonen svider, jag är ömsom täpp, ömsom så rinner det massor. Pallat upp med kuddar så jag ligger i uppförsbacke, andas genom munnen så jag blir muntorr, lägger mig på ena sidan, vänder mig om på andra och då rinner det igen. :banghead:
Har tagit med mig en toarulle i sängen så jag kan torka snor och snyta mig. Är öm i näsan. :rage:

Har ETT hotell kvar att boka (efter att dessutom både ha bokat, avbokat och bokat ett annat i nån liten bergsby 😅 ).
Sista fyra miljonerna flikarna börjar NU!

Eller ja, de lär avverkas över några dagar. Just nu jäser jag mest efter en fantastisk, om än ganska sen, middag.
Men kanske lite glass?

Senast ändrad:
Sån jäkla förkylning! :arghh:🤧
Ögonen svider, jag är ömsom täpp, ömsom så rinner det massor. Pallat upp med kuddar så jag ligger i uppförsbacke, andas genom munnen så jag blir muntorr, lägger mig på ena sidan, vänder mig om på andra och då rinner det igen. :banghead:
Har tagit med mig en toarulle i sängen så jag kan torka snor och snyta mig. Är öm i näsan. :rage:
Så hemskt! Jag har också det så. Inte bara en infektion i munnen utan också en superförkylning.

Dagens Nya Zeeland. Vandring (ibland klättring 🙈) upp till ett vattenfall. Så vackert, och utsikten var otrolig!

IMG_6713.webp

Idag behövdes kaminen igen. Vaknade till -7 grader. Ska till föräldrarna idag. Mamma ville visst baka lite bullar och hon tycker att det är lite för jobbigt att genomföra på egen hand nuförtiden :) .

Vaknade med ännu värre migrän idag, ska åka och hämta ut migränmedicin på apoteket så fort de öppnar. 😖

Ska också passa på att posta ett gäng paket med tyg som jag sålde igår. Blir skönt att få iväg dem direkt.

Om vidret i huvudet släpper så ska vi baka kakor senare idag, och behöver dammsuga..

Så onödigt att jag lät det barka i går.
Usch och fy osv.
Sitter under filten efter dusch.
Tittar på Melodifestivalen och på nyhetsmorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund