Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det och gaffatejp brukar vara snåljönsarnas favoriter vid div lagningarDen fick jag googla. Jag trodde nästa skulle vara balsnöre!![]()
Silvertejp?
Du har inte bara haft något som stått och tjuvdragit ström? Laddare i usb-kontakten , kameran transporten eller något?Ja det får väl bli så. Men det blir dyrt för det lär göras på verkstad, man ser inte ens var batteriet sitter.
Ungdommarna på min arbetsplats använder najtråd varje dagOch dagens ungdom vet inte ens vad det är
Tänk så illa förberedda de är inför livet. Tejp, najtråd och annat br-att-ha.
Själv lånade jag ut ett lastrep till en gammal opel som tappade avgasröret när den skulle köra av färjan. Kompisen knöt rosett på taket och så körde vi alla hem
Alkisen jag köpte mitt hus av hade dille på plastic padding. Kranar, diskbänken etc.Det och gaffatejp brukar vara snåljönsarnas favoriter vid div lagningar
Huuuu! Det hade jag glömt, plastic padding, colaburk o 2 "tvingar" så var hålet/skadan på avgassytemet lagatAlkisen jag köpte mitt hus av hade dille på plastic padding. Kranar, diskbänken etc.![]()
Alltså nu är jag chockad på riktigt!Har inte det heller
Jag skulle ju bara kalla det för ståltråd.Och dagens ungdom vet inte ens vad det är
Tänk så illa förberedda de är inför livet. Tejp, najtråd och annat br-att-ha.
Själv lånade jag ut ett lastrep till en gammal opel som tappade avgasröret när den skulle köra av färjan. Kompisen knöt rosett på taket och så körde vi alla hem
Najtråd är sjukt användbart. När jag inte hade mer sist så är stora gem också väldigt användbart. Diskmaskinskorg lagad.Jag skulle ju bara kalla det för ståltråd.Men ja, silvertejp, eltejp, en skruvmejsel med minst tjugo bits och lite annat är nästan ett måste i varje hem!
Jag Hatar verkligen metallgem och hårnålar. Det är två prylar jag aldrig frivilligt skulle släppa in i mitt hem men som oundvikligen på något vänster hamnar här ändå!Najtråd är sjukt användbart. När jag inte hade mer sist så är stora gem också väldigt användbart. Diskmaskinskorg lagad.
Undrar om många ens har ett förråd av metallgem längre….
Sitter och äter på restaurang och en unge vid bordet intill skriker högt
- titta vilken tjock människa som sitter där och stirrar på mig.
Mamman säger tyst atr så ska man inte säga.
Ungen frågar varför inte.
Mamman säger att man säger inte så bara.
Ungen skriker att men hon är ju tjock ju. Jättetjock ju. Och ful.
Mamman säger åt ungen att hon ska äta sin mat istället för att prata . Pappan säger inget alls och låtsas inte höra.
Så då var min kväll förstörd.
När jag var yngre var jag rädd för barn. Jag var yngre men fortfarande vuxen. För barn har ofta varit taskiga mot mig.
Nope, inget som inte alltid är därDu har inte bara haft något som stått och tjuvdragit ström? Laddare i usb-kontakten , kameran transporten eller något?
Barn, och framförallt tonåringar, är jätteläskigaSitter och äter på restaurang och en unge vid bordet intill skriker högt
- titta vilken tjock människa som sitter där och stirrar på mig.
Mamman säger tyst atr så ska man inte säga.
Ungen frågar varför inte.
Mamman säger att man säger inte så bara.
Ungen skriker att men hon är ju tjock ju. Jättetjock ju. Och ful.
Mamman säger åt ungen att hon ska äta sin mat istället för att prata . Pappan säger inget alls och låtsas inte höra.
Så då var min kväll förstörd.
När jag var yngre var jag rädd för barn. Jag var yngre men fortfarande vuxen. För barn har ofta varit taskiga mot mig.
Ja känns trist för jag hade äntligen börjat vänja mig vid att äta på restaurang igen. Under många år gjorde jag inte det pga blickar och barns kommentarer.Vilken vidrig snorunge!För att inte tala om föräldrarna (vars ansvar det är att uppfostra sina barn).
![]()