Är han snygg så trumfar han katten![]()
![]()
Möjligen om han är minst 1,80 m lång och har skägg. Men knappt ens då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är han snygg så trumfar han katten![]()
![]()
Jag antar att det inte är några mängder heller de gånger du gör honungsvatten?Jag blir förkyld kanske en gång vartannat år så då dricker jag honung.
Jag antar att det inte är några mängder heller de gånger du gör honungsvatten?
Nä inget skägg, resten går jag med påMöjligen om han är minst 1,80 m lång och har skägg. Men knappt ens då![]()
Jag har ingen uppvärmning och fick en elräkning på över 700 kr för min två på 50 kvm. Överdriver inte med vare sig duschar, tvätt, disk eller lampor.Såg precis en sådan där tramsig lista över vad olika saker kostar vid olika elpriser. Det är INTE duschar, lampor, mikrovågsugnar och tvättmaskiner som kostar så det känns. Det är UPPVÄRMNINGEN...![]()
Såg oxå att dom missat detSåg precis en sådan där tramsig lista över vad olika saker kostar vid olika elpriser. Det är INTE duschar, lampor, mikrovågsugnar och tvättmaskiner som kostar så det känns. Det är UPPVÄRMNINGEN...![]()
Kan tipsa om Nektarkällarens smaksatta honung med pepparmint. Brukar ta en rågad tesked när jag hostar, och det rensar bra i hela skallen, haha!Nej absolut inte, kanske en tesked. Kanske två, tre ggr beroende på hur jobbig förkylningen är.
Alla skatter och avgifter kostar multum.Jag har ingen uppvärmning och fick en elräkning på över 700 kr för min två på 50 kvm. Överdriver inte med vare sig duschar, tvätt, disk eller lampor.
Det spelar väl ingen roll?Var på väg att göra mig i ordning för sängen, men såg precis att klockan inte ens är 20. Så besviken!
Då kommer jag ju vakna typ vid 04 istället ^^Det spelar väl ingen roll?