De finns på Temu
Har en dörrmatta, en lite pläd med kossor på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De finns på Temu
När jag gjorde ett sånt för länge sen så kom testet fram till att jag skulle passa som glasgravör.Gjorde ett test hos Arbetsförmedlingen om vilket typ av arbete som skulle passa mig, fick stark träff på brevbärare. Känns som ett utdöende yrke?
Jag fick även kranförare, det är i alla fall två yrken som använder maskiner/fordonNär jag gjorde ett sånt för länge sen så kom testet fram till att jag skulle passa som glasgravör.
En annan gång föreslog det brandman.
De två yrkena är ju jättelika också …![]()
Det har regnat i två månader här. Skönt med lite ljus och omväxling.Det snöar!![]()
![]()
(Samma fenomen, heeelt olika känslor.)
Det sägs att husky är mycket lika katter och det är de verkligen. Spionen hälsar och säger att springa omkring och studsa på matte i sängen är ett effektivt sätt att få som man vill-matte går upp! Hör han alarmet agerar han ett andra alarm. På helgerna när han känner att alarmet borde ringa är han stand in alarm.... Vad han vill? Bara väcka matte. Och nu när det är snö, rulla i snö. Han har till och med lurat mig mitt i natten om att han var nödig, det var han ICKE, han hade dock behov av att busa i snön och vägrade gå in förrän han hade rullat omkring en stund.Megara kör sin nattliga racertur när jag har gått och lagt mig. Springer som en galning med uppspärrade ögon och ibland ekorrsvans. Hon studsar på mig, tv i sovrummet, vässar klor springer lite mer, hoppar upp och ner på täcket och attackerar mina fötter och andra kroppsdelar![]()
Vi har, ovanligt nog, haft snö ända sedan nyår. Nu hade det nästan försvunnit och så snöar det igen…Det har regnat i två månader här. Skönt med lite ljus och omväxling.![]()
Det snöar här också, du kan få det med om du inte skvallrar till spionen att det var jag som gav bort hans snö!Det snöar!![]()