Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åt lunch på Tinget efter jobbet. Nu på vägen hem. Ska slänga in alla mina jobbkläder i tvättmaskinen. Och sedan ta en tupplur

Sitter och vaktar på en av mina elevgrupper som skriver prov, jag har så mycket rättning nästa vecka... Skönt att jag betade av två klasser i dag på förmiddagen med ett prov som är lätträttat. Nu har jag mängder med texter framför mig där jag ska ge feedback både på innehåll och skrivande. :crazy:

Äntligen klar med hovis. Hon hade med praktikant idag. Så det tog lite längre tid. Min häst triggar ju lätt igång på om någon fumlar lite med något som praktikanten gjorde några gånger med de saker hen fick göra. Så det var lite mer myror i brallan än normalt. Tyckte lite synd om hen.
Tur att lånekompisen räddar upp genom att vara snällast i världen. Så gullig som lyfter olika fötter som han tror man ska greja med när de håller på med helt annat, typ borrar i någon sko. Han är så rar att det är rörande. ❤️
Och sen min gubbe som typ har 🖕som hej till främlingar. 🙄😅

Messenger_creation_469E2EC6-D924-4E95-A551-351F05426ED0.webp
Hemma ❤️

Tränat veckans tyngsta pass och är nu heeeelt slut i kroppen. Så skönt!

Kvällens planer består i: Dusch, natta barn, lata mig och äta chips. 😆
Åh, och stänga in hönsen förstås. Gud vad jobbigt att masa sig ut i kylan nu kände jag… 😅🙈

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund