Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar allvarligt på att köpa luftfuktare. Jag är trött på att blöda näsblod vareviga dag, har pågått i flera månader nu. Kaos.
Sitter och tittar runt på luftfuktare men har inte hittat någon jag är sugen på än
Det är svårt det där alltså, det är en del jobb med att hålla dem fräscha!
Jag hade en som möglade på ett ställe, men den fick jag faktiskt reklamera.

Men vad spelar det för roll? Det är ett fristående inlägg i en snacktråd. Jag tycker att det är viktigare (och roligare) att många känner sig välkomna att skriva i tråden än att man ska behöva prestera någon sorts nivå på skrivandet.
Fast @Fjordfrälst brukar inte vara osammanhängande och det underlättar ju om andra fattar vad man skriver istället för att man snubblar över orden.

Riktigt snygg! Du, eller skräddaren, har säkert koll men glöm inte bort att den ska vara golvlång, alltså täcka fötterna/skorna :) En liten detalj som kan vara lätt att missa. Om du har möjlighet att ha långa handskar till så passa på!! Personligen tycker jag det kompletterar klänningar så bra :)
Jag ska bestämma mig hur mycket klack jag ska ha så det blir rätt tror jag nöjer mig med 3 cm

Jag ska bestämma mig hur mycket klack jag ska ha så det blir rätt tror jag nöjer mig med 3 cm
Blir det dans är det ju ganska gött med en inte allt för hög klack. Alla gånger jag varit där har det blivit en väntan vid fördrink, så även då är det ganska nice med bekväma skor :)

Har precis påbörjat ett reklamationsärende hos Gymgrossisten. Har egentligen inte alls energi att bråka om det, men proteinpulver är ju så jäkla dyrt, och är beskrivningen "krämig" så vill man ju inte ha en produkt som smakar sågspån och är fylld av vad som känns är typ dåligt malda havregryn?

De verkar finnas på Söderbergs bakeri I Edinburgh hela Februari... men bara på lördagar och bara så långt lagret räcker?
Jag gillar inte heller att de kallar dem för kardemummabullar. Det känns som om de kommer att vara väldigt kardemumma forward. Det tycker jag inte att svenska semlor är generellt.
Jag följer dem på Facebook & Instagram och där skriver de om dem uteslutande som "semlor", det nämns inget om kardemumma alls 🤔 Det står även att de kommer att finnas "across all locations until 31st March" och inget om lördagar så det verkar som att du har gott om tid på dig ifall du blir sugen. Funderar själv på att ta en tur till Edinburgh enbart för detta, det enda bageri som gjorde semlor här i min stad slog igen i höstas :(

Gått tillbaka till hotellet. Har tagit mina natt piller. Ska dricka lite te och fika
Och försöka sova
Har svårt att sova borta,. Är så van med alla pumpar i mitt sovrum

Sov 19-21, gick inte att hålla sig vaken.
Nu har jag sett en period hockey men frågan är om jag är vaken när de drar i gång andra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund