Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har övervakningskameran åkt vidare till en annan ort i kommunen. Tillsammans med mannen som bodde i huset utan värme och vatten.
Tur för oss, otur för dem?

Vi hade fått upp en kamera en bit härifrån. Vid ett hus med avstängt vatten och värme, där bodde en man. Det var brand, skottlossning och allt möjligt där. Nu har mannen flyttat. Och kameran också

Otur för dem i orten han flyttat till.
Nu är jag med, skönt o slippa sådant.

Det blev ingen semla idag :cry: Det får bli imorgon istället. Nu ska jag diska rent alla hyllor. Har redan satt på kyl/frys igen. Sedan vara extremt nogrann med att torka av allt som ska in igen så det inte bildas en massa kondens.
Se till att köpa en frostfri/självavfrostande (vet inte vilket som är rätt) frys nästa gång. Det är underbart :) . Har haft vår i drygt 1 år utan att det har bildats minsta isfläck i den.

Haft årets sämsta dag. Glömde mobilen hemma och behövde både gps:en och parkeringsapp då jag skulle till stan i rusningstrafik för att hänga mina tavlor inför utställning.
Mitt i allt detta behövde jag få fatt i en veterinär till katten. Galleristen var snäll och lånade ut telefon och betalade parkeringen.
Väl hemma efter hängning och jobb har jag inte fått hö till hästarna utkört för traktorn hade pajat så jag fick kasta mig iväg för att hämta småbal i hästtransporten.
Nu är katten död och lider inte mer, tavlor på plats, hästarna har fått mat och jag sitter i soffan och gråter.
Men fy, vad sorgligt! Jag beklagar! :heart

Haft årets sämsta dag. Glömde mobilen hemma och behövde både gps:en och parkeringsapp då jag skulle till stan i rusningstrafik för att hänga mina tavlor inför utställning.
Mitt i allt detta behövde jag få fatt i en veterinär till katten. Galleristen var snäll och lånade ut telefon och betalade parkeringen.
Väl hemma efter hängning och jobb har jag inte fått hö till hästarna utkört för traktorn hade pajat så jag fick kasta mig iväg för att hämta småbal i hästtransporten.
Nu är katten död och lider inte mer, tavlor på plats, hästarna har fått mat och jag sitter i soffan och gråter.
Beklagar förlusten.

tagit mått och pratat med en skräddare.
hon ska ge lite förslag på vad hon kan göra åt mig.
ska välja tyger denna eller nästa vecka.

Trött och frusen. Inte ätit så mycket i dag så funderar på att ta en matlåda ur frysen, orkar inte laga någon mat.

Får inte glömma att jag ska upp okristligt tidigt för att vara hos tandläkaren 07.40 i morgon. Sedan jobba efter det, men hemma. Tur det, man vet tydligen inte hur tandläkarbesöken kan gå för mig... Får lägga mig tidigt i kväll igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund