Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men solen värmer dagtid hahaBor inte du på Nordpolen![]()
Har inte varit i Gekås på några år. Tycker inte att det är speciellt billigt där längre. Inte så det motiverar att sätta sig och köra i några timmar i alla fall.Fick nån feeling om att åka till Gekås idag? Jag måste vara sjuk!
behöver dock inventera finanser först. O sen får vi se om jag orkar
Skönt att du säger så, då skippar jag detHar inte varit i Gekås på några år. Tycker inte att det är speciellt billigt där längre. Inte så det motiverar att sätta sig och köra i några timmar i alla fall.
Med tanke på vad det kostar att köra så tror jag inte att det lönar sig att åka dit.Skönt att du säger så, då skippar jag det
Det kanske inte är så billigt längre med flugspray o sånt? Förr i tiden åkte jag dit för det o sånt småplock
Sant!Med tanke på vad det kostar att köra så tror jag inte att det lönar sig att åka dit.
Jag älskar steel cut! Brukar göra en lyx-variant som vi brukar ha när vi är ute på event. Gröten kokas bara på mjölk istället för vatten, och så serveras den med en klick smör och rårörda lingon. Mums!Förberett frukost, tänker testa att göra en gröt på steel cut havre, kakao och banan. Har blandat havren, kakao och salt i en skål. Vid 05 kokar jag upp vatten, häller över och låter det stå tills havren svällt och blandar sedan ner skivad banan. Får se om det blir ätbart.![]()
Jag funderar på åka dit om någon vecka när jag ändå är i närheten.Fick nån feeling om att åka till Gekås idag? Jag måste vara sjuk!
behöver dock inventera finanser först. O sen får vi se om jag orkar