Mineur
Moderator
Latar mig så det står härliga till. Fick äntligen, äntligen sova ostört hela natten (11 timmar!) utan mardrömmar m.m och sov tydligen så djupt att jag inte ens hörde när maken gav sig iväg på surfresa vid 03:30. Vet inte om det är mest imponerande eller oroande - enligt maken förde han ett himla oväsen och lyckades till och med komma åt dörrklockan med ena surfbrädan när han tog sig ut genom dörren men det var inget min hjärna registrerade
Nu är jag gräsänka i drygt en vecka vilket känns lite jobbigt samtidigt som det ska bli mysigt att få rå om mig själv. Storhandling samt besök på plantskolan står på schemat idag, och så får det nog bli en promenad i vårsolen tror jag minsann. Det ska enligt uppgift finnas massor av påskliljor i parken så jag tänkte spana in dem.
Nu är jag gräsänka i drygt en vecka vilket känns lite jobbigt samtidigt som det ska bli mysigt att få rå om mig själv. Storhandling samt besök på plantskolan står på schemat idag, och så får det nog bli en promenad i vårsolen tror jag minsann. Det ska enligt uppgift finnas massor av påskliljor i parken så jag tänkte spana in dem.