På INSIDAN? Min katt bor på utsidan (lyxstallkattOch jag ser bara allt som kommer rivas ner på insidan och vilket liv det skulle bli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På INSIDAN? Min katt bor på utsidan (lyxstallkattOch jag ser bara allt som kommer rivas ner på insidan och vilket liv det skulle bli.
Ja våra bor inne och är typ innekatter...På INSIDAN? Min katt bor på utsidan (lyxstallkatt).
Åh du är min favoritperson!Syns klart och tydligt att hon är världens bästa tycker jag![]()
Jo men det borde det ju vara! Så vida inte katten är någon slags akrobat och hoppar väldigt högt?Det måste väl vara rätt kattsäkert? Jag skulle så gärna vilja mata fåglar men vågar inte pga kattmarodören! Men fönsterglas kan han väl ändå inte klättra på, tänker jag...
Det går också att byta köttet mot veganska alternativ. T ex ärtfärs gjord på ärtor odlade i Sverige.Elen är orimligt dyr, brist på nötfärs märks också på ökade priser. Handlade precis i närbutiken (86 kr för 500 g och i köttomaten för hela 100 kr/500 g!!). Visst kan man handla billigare men utländskt kött kommer INTE in över vår tröskel- vi behöver verkligen gynna våra svenska bönder så långt det finns möjlighet! Tacksam för att det åtminstone inte kostar skjortan att tanka bilen så det lönar sig att åka till arbetet...!
hoppas fler vill komma och titta Varierar gärna min kost mellan kött, fisk, kyckling och vegetarisktDet går också att byta köttet mot veganska alternativ. T ex ärtfärs gjord på ärtor odlade i Sverige.