Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färs- eller råbiff![]()
Ingen rkigt färsbiff dock.. tydligen grynkorvs-färsbiff. Inget för min palett![]()
Här med. Isterband och stuvad potatis.Frulle avklarad.
Ingen panik. Hen log mot mig och skrattade åt en grej.Oh shit, chefen är på plats. Shiiiit.
Men gott! Var är detta? Snälla säg nära Skövde.Pecis haft medarbetar samtal. Nu väntar jag på att kollegan ska bli färdig sen ska vi åka och fixa lunch på bästa stället.
Sallader - alltid på lunchmenyn
- Chèvre & rödbetssallad med chèvre-creme & picklad rödlök
- Räksallad med ägg & citrondressing
- Varmrökt lax med citrondressing
- Caesarsallad med kyckling, bacon, parmesan & krutonger
Veckans Soppa
- Nudelsoppa med röd curry, kokosmjölk, ägg 63, koriander, salladslök & grilled cheese sandwich
Veckans kött
Vad hade ni valt?
- Chicken Fingers med ranchdressing & rostad potatis
- Trötafärsbiff med gräddsås, rårörda lingon & kokt potatis
- Kycklingburgare med sweet chili, crème fraiche & pommes
- Club sandwich med pommes
- Råbiff med svartpepparmajo, picklad rödlök, chips, parmesanost & pommes 159:-
Ceasarsalladen, Club sandwichen och kycklingburgaren är stående på menyn och grymt goda
Soppan är jag inte så förtjust o men deras grilled cheeze sandwich är att dö för så kanske tar soppan bara för den![]()
Kommer gå braSka strax fara iväg till tandläkaren. Jag känner mest för att göra som när jag var liten och vägra gapa, men ja.. Jag är ju vuxen nu på gott och ont.
Skönt att det känns bättre och att ni kan gå vidare. Hoppas verkligen du hittar en bättre arbetsplats snabbt så du slipper fler likande situationerJag och chefen hade ett kort möte bara vi sinsemellan (jag satte på en inspelning för säkerhets skull) och det gick faktiskt rätt bra.
Kom överens om att sätta streck över hela konversationen, att det blev bara fel att chatta då hen inte riktigt klarar av den typen av kommunikation om man diskuterar djupare ämnen.
Jag kan nog få lite hjälp av ombudet i tekniker vad man ska göra om något liknande händer igen etc. Men annars så känns det ganska okej nu, stor skillnad på att prata om det ansikte mot ansikte.
Slappna inte av för mycket bara. Mvh gav chefen alldeles för många chanser i 4 år eftersom han var så otroligt bra på att släta över skit han gjorde och jag är för snällJag och chefen hade ett kort möte bara vi sinsemellan (jag satte på en inspelning för säkerhets skull) och det gick faktiskt rätt bra.
Kom överens om att sätta streck över hela konversationen, att det blev bara fel att chatta då hen inte riktigt klarar av den typen av kommunikation om man diskuterar djupare ämnen.
Jag kan nog få lite hjälp av ombudet i tekniker vad man ska göra om något liknande händer igen etc. Men annars så känns det ganska okej nu, stor skillnad på att prata om det ansikte mot ansikte.