Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2+1 väg?
Maken, som egentligen ska vara ledig, ska jobba en kvart imorgon kväll![]()
har fyra mil enkel väg till jobbet. Idioti.
Hur kan det ens vara möjligtMaken, som egentligen ska vara ledig, ska jobba en kvart imorgon kväll![]()
har fyra mil enkel väg till jobbet. Idioti.
De ska "ordna det på måndag"Men på riktigt?!! Hoppas att han får betalt för mer än en kvart..
Många sjuka, ingen personal vid överlämning osv. Så de lyckades pussla ihop allt utom en kvart tydligen. Jag vet inte. Helt sjukt..Hur kan det ens vara möjligt?
Visst är det underbart med upptäcktsfärder med djur? Brukar gå med spionen och rottistösen där jag pratar om vad vi ser och var vi går och varför vi tar en väg och inte en annan och där de får välja väg osv. Älskar det, spionen är bäst på det, men har nog det i generna, tösen börjar lära sig också nu. Framför allt att man kanske inte behöver rulla sig varannan meter framför mattes fötter så jag står på näsanBestämde att jag skulle röra på mig. Bestämde att häst skulle med. Hade ingen plan alls för mer än så. Vi hamnade mitt ute i skogen på upptäcksfärd och upp för ngt berg. Sen åla oss igenom snårskog och stenknövel ner. Hade inte direkt behövt ha på mig vinterkängor, megatjock teddyfleece, dunjacka och mössa. Fryser inte direkt nu.
Gullgubbe!
Visa bifogad fil 182185