Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här är kvar av backspegeln

1000006193.webp

Har hämtat min första TooGoodToGo-kasse. Semlor och flera olika bullar :d . Grymt nöjd!

Har ju varit sugen på att prova men det finns ju inget hemmavid..men en del nice verkar poppa upp runt om i stan emellanåt, på överkomligt gångavstånd från jobbet. Så nu har jag appen ändå! :up:

Edit: Är också hungrig, äntligen. Så nu väntar jag på fredagssushi :d :D . Lyx!

Senast ändrad:
Har ätit potatisbulle, fläsk, ägg och grönsaker! Gott! Gjorde extra så finns till i morgon också.

Väntar på paketet och ska sedan duscha. Tittar på en film jag redan sett...

Idag har jag vabbat magsjuka barn för tredje gången i år och insåg en bit in i dagen att jag inte mår bra jag heller. Vi lyckades ändå vara ute i solen i tre timmar, men nu är jag TRÖTT. Ska ta en dusch, sjunka ner i soffan med en godisskål och låta maken lägga barnen. Eller förresten, jag ska nog krypa ner i sonens säng och sniffa på honom en stund först. Han är ett riktigt litet duck-face just nu. Herregud vad han tär på mig. Men söt är han. I varje fall när han somnar.

Bestämde att jag skulle röra på mig. Bestämde att häst skulle med. Hade ingen plan alls för mer än så. Vi hamnade mitt ute i skogen på upptäcksfärd och upp för ngt berg. Sen åla oss igenom snårskog och stenknövel ner. Hade inte direkt behövt ha på mig vinterkängor, megatjock teddyfleece, dunjacka och mössa. Fryser inte direkt nu. 😂
Gullgubbe! 😍

IMG_3394.webp

Bestämde att jag skulle röra på mig. Bestämde att häst skulle med. Hade ingen plan alls för mer än så. Vi hamnade mitt ute i skogen på upptäcksfärd och upp för ngt berg. Sen åla oss igenom snårskog och stenknövel ner. Hade inte direkt behövt ha på mig vinterkängor, megatjock teddyfleece, dunjacka och mössa. Fryser inte direkt nu. 😂
Gullgubbe! 😍

Visa bifogad fil 182185
Visst är det underbart med upptäcktsfärder med djur? Brukar gå med spionen och rottistösen där jag pratar om vad vi ser och var vi går och varför vi tar en väg och inte en annan och där de får välja väg osv. Älskar det, spionen är bäst på det, men har nog det i generna, tösen börjar lära sig också nu. Framför allt att man kanske inte behöver rulla sig varannan meter framför mattes fötter så jag står på näsan ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund