Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tränat och ätit kvällsmat.

Får hjärnblödning på sonens skola som skickat ett mail nu på kvällen som svar på mitt mail i måndags.
Summan av kardemumman är att de anser att det är MITT ansvar som vårdnadshavare att se till att skolan/fritids fungerar. Inte deras.
Jahopp? 🫠
Ska bryta ihop en stund och sedan är det bara att - återigen - börja slåss. (Och nej, jag orkar inte. Jag orkar VERKLIGEN inte.)

Nu ska jag dricka en cola zero, sedan en kreatinshake och doomskrolla en stund.

Funderar på om jag ska göra pizza nu eller senare.
Gjorde 2 saker samtidigt så nu har jag kört 2 maskiner tvätt och hängt dom, den som hängdes ute fick en sköljning till, suck! Men det ska bli sol i morgon så då torkar det förhoppningsvis.

Jag började ju för...3 år sedan kanske och det är verkligen en favorithobby numera. Så bra avkoppling med ljudbok eller podd till! Börja med 500 bitars och tydligt motiv bara :D
Ja jag känner att jag vill komma bort från skärmen och har inte riktigt inspiration till egen konst just nu så det känns som en bra port. Men som sagt - vad gör du med pusslet när det är klart?
Mormor och morfar var stora pusslare men jag ifrågasatte liksom aldrig vad som hände med pusslen sen. 😅

@Sel Man gömmer dom så att man kan hitta dom senare och lägga om :angel: Eller säljer/skänker bort, jag är inte den som skulle sätta upp pussel på väggen:D
Det tål att tänkas på. Jag har ingenstans att förvara fler än typ fem pussel, max. :D Å andra sidan finns jättefina som jag egentligen Skulle kunna tänka mig att ha på väggen, men bara typ två stycken sedan är det ju fullt där med!
Ett kan jag i alla fall köpa för att se om det är trevligt eller inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund