Jag är så less på att ha hosta. Har ont i musklerna i bålen, men kan inte sluta hosta. Jag vill gärna vara frisk nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde att du lämnat tillbaka vovven?Gnuggat kycklingben och ätit middag. Samt lagt disken i blöt. Ska gå ut med hunden vid halv åtta tänkte jag.
Katten kanske också vill hjälpa tillTyp alla jag känner verkar lägga pussel. Jag undrar om jag också ska prova lägga pussel? Jag använder ju ändå aldrig matbordet.
Säkert med stor entusiasm!Katten kanske också vill hjälpa till![]()
Å andra sidan måste man då hitta ett pussel man vill ha och lägga....Typ alla jag känner verkar lägga pussel. Jag undrar om jag också ska prova lägga pussel? Jag använder ju ändå aldrig matbordet.
Jag började ju för...3 år sedan kanske och det är verkligen en favorithobby numera. Så bra avkoppling med ljudbok eller podd till! Börja med 500 bitars och tydligt motiv baraTyp alla jag känner verkar lägga pussel. Jag undrar om jag också ska prova lägga pussel? Jag använder ju ändå aldrig matbordet.
Ja jag känner att jag vill komma bort från skärmen och har inte riktigt inspiration till egen konst just nu så det känns som en bra port. Men som sagt - vad gör du med pusslet när det är klart?Jag började ju för...3 år sedan kanske och det är verkligen en favorithobby numera. Så bra avkoppling med ljudbok eller podd till! Börja med 500 bitars och tydligt motiv bara![]()
Jag trodde att du lämnat tillbaka vovven?![]()
Det tål att tänkas på. Jag har ingenstans att förvara fler än typ fem pussel, max.@Sel Man gömmer dom så att man kan hitta dom senare och lägga omEller säljer/skänker bort, jag är inte den som skulle sätta upp pussel på väggen
![]()