Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade! Radioteater från 1938.Duktig på vilket vis?
Jag har också ett bultande finger!Meeeeeeen åh klantig värre!!! Efter jobb, sen direkt till stallet och fixade pållans box och en kort sväng in på närbutiken på hemvägen så skulle det bli skönt med soffläge innan kvällsfodringen. Meeen så lyckades jag ju slå ner ett Arcoroc lövet- glas från köksbänken rakt ner på golvkaklet så gick ju såklart i tusen bitar
. Tacksam att katterna är ute så jag kunde med sambon hjälp städa upp, livrädd att kissarna ska få i sig nått av glaset ju
. Sen lyckades jag klämma ena fingret på kylskåpet, fan inte skönt. NU är det sen en stund soffan och Husdrömmar och Farmen som gäller med ett bultande finger...
Som boende i Sverige lät det sjukt märkligt med nedsatt pris på vin. Exotiskt.Skyndade genom affären strax innnan stängningsdags för att inte bli överfallen av någon av de jättefina morsdagsblommorna de just nu har mängder av, men sprang istället på en flaska rosévin som var kraftigt nedsatt från typ hundrasjuttio spänn till bara sjuttio. Trevligt, så det slank ned i kassen! Det ska bli lite kul att prova imorgon, jag köper aldrig vin för över hundralappen generellt.![]()
Men eller hur, jag blir fortfarande lika häpen varje gång!Som boende i Sverige lät det sjukt märkligt med nedsatt pris på vin. Exotiskt.![]()
Förekommer det verkligen gulliga människor i sådana program? Jag tycker de brukar anstränga sig för att hitta riktiga skitar.Ser love is blind och vissa är så gulliga![]()
Ni kanske har fått ovädret vi hade? Fy farao!Jäklar vad det regnar och blåser.
Det brukar det finnas här med faktiskt. Jag får mejl från ett bolag sedan beställer man på systemet. Har gjort det några gånger.Som boende i Sverige lät det sjukt märkligt med nedsatt pris på vin. Exotiskt.![]()
Jäklar vad det regnar och blåser.