Känner mig trött, less och deppig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter i soffan och dricker en islatte. Sötvatten tar en tupplur i mitt knä, så nöjd.
Då blir du nog ganska blöt
Finns det över huvud taget katthem utan förstörd inredning? Eller nedkissade textilier.
Här är ett till katthem där ingenting har blivit förstört eller nedkissat, jag har även krukväxter i alla fönster och har haft både egna katter och fosterkatter.Grannkatten som flyttade in när grannarna vräktes, han förastårde tapet för tusenlappar, en Mio-soffa och två omklädda vintage-fåtöljer. Aldrg mer en katt innanför den här tröskeln.
Finns det över huvud taget katthem utan förstörd inredning? Eller nedkissade textilier.
Bra påminnelse! Jag måste ju slänga ned mina nasturtiumfrön snart, de gick så bra att kallså ifjol. Ska nog råka "tappa" några runt fasanburen också.Spenderar större delen av dagen utomhus. Gjort några kallsådder, satt ned mina dahliaknölar i jord för att väcka dem, krattat, planterat blommor i krukor, fixat påskris på trappen osv, allmänt vårfix i trädgården. Finns ju alltid mer att göra dock!
Skön känsla i kroppen när den får jobba med sånt.
Nu ska jag laga kvällsmat och fixa lite påskris till köksbordet också.![]()
Min gammel katta, Selma, kissade lite varstans sista åren. Hon var nog både dement och såg dåligt. Bajsade i badkaretVissa katter kissar gärna på textilier så man får se till att inte ha några liggande framme särskilt på golvet. Det kan också vara ett tecken på UVI.
Sedan är många katter extremt petiga med sanden och hur ofta man rensar lådan. En del sätter lådan där katten kissar. Finns sprejer som gör att katter inte vill kissa där. Stoppa Felivel i ett uttag för att katten ska bli mer harmonisk.
Han har klösmöbel och klösbrädor. De skiter han fullständigt iMin Simba klöser på kudden till pallen jag har framför min fåtölj i vardagsrummet
Jämt
Slängde just 3 påsar godis ja köpte förut o hällt upp i en skål för att äta ensam.
Helt sjukt. Hann äta lite o mådde dåligt.