Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en knapptelefon och egentligen hade jag hellre haft den. Men busskort, bank osv - allt är ju digitaltBra input, jag är dock sån att jag helst skulle vilja ha en enkel gammal telefon utan alla funktioner som nästa telefon. Ju mindre jag har på den desto bättre. Jag kommer oavsett inte missa något![]()
Jag vet, samma sak här, det är svårt när allt är så digitalt. Ofta har jag inte ljudet på och jag tar inte med mig den om jag inte måste.Jag har en knapptelefon och egentligen hade jag hellre haft den. Men busskort, bank osv - allt är ju digitalt![]()
Jag hade valt den perfekta modellen!Har beslutsångest. Ska köpa ny handväska, har letat lääänge och nu hittat två olika på rea som ändå känns bra. En är i "perfekt" modell, men blå. Den andra är lika stor, men har annan, tråkigare stängning. Den andra är dock svart, vilket jag gillar. Hade den blåa varit svart så hade det inte varit något att fundera på, men... blå?! Jag klär mig normalt sett inte i någon färg som skär sig mot blått, så det skulle nog inte bli fult så sett, men jag gillar svart... Det skiljer bara 80kr mellan dem, så inte heller priset är något som avgör.
Hos mig…Skulle ju regna hela dagen idag.
Var är mitt reeegn![]()
Här uppenbarligen... Var ute med min spann och hann plocka lite korsört innan det började ösa ner igen. Nu lyser solen dockSkulle ju regna hela dagen idag.
Var är mitt reeegn![]()
Jag pensionerade min i höstas, den klarade nästan ingenting längre och laddade ur hela tiden.Tror att min telefon håller på att ge upp. Är min telefon antik? iPhone 11. Är det fler som upplever problem?
Jag pensionerade min i höstas, den klarade nästan ingenting längre och laddade ur hela tiden.
Gilla på blomstervandringSka på blomstervandring. Det regnar.