Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du sökt för det?Sitter och är lyrisk över burksardiner
Så gott!!
Näe, bara accepterat att nåt är felHar du sökt för det?
![]()
Det kommer nog bli så.
Men, jag såg nu att den blåa faktiskt finns som svart också, dock kostar den mer då. Så eh. Beslutsångest ändå![]()
Vill du att jag kommer och hjälper dig?Hemma. Mötet var värt det men nu har jag rejält ont. Och fryser eftersom det var 10 grader och grått. Nåja nu har jag gett mig och katten mat. Hon behöver gå ner lite i vikt så hon får lite mindre portioner. Enligt henne svälter hon till döds.
Det värsta är att jag rev ner duschstången när jag trillade - det är en sån som man liksom skruvar in, inte som sitter fast i väggen. Så nu kan jag inte duscha innan jag dragit fram en stege och skruvat fast den igen.
Tyckte inte det var nödvändigt med närakut. Så behövde inte använda powerbank och sladdar. Men när jag sitter ner gör det rejält ont. Egentligen hade jag tvättid idag men glöm det.
Vill du att jag kommer och hjälper dig?
Dröj inte för länge om du behöver hjälp, jag åker igen om ett par dagar.Vad gullig du är som frågarmen jag fixar det. Du måste tänka på dig själv. Jag har tagit lite panadol och ipren och funderar på att gå och lägga mig och vila en stund. Tack och lov har jag inte lagt undan mitt vinterduntäcke utan kan använda det. Som sagt jag tror jag bara fått en rejäl smäll i mjukdelarna så jag kommer ha ont och vara stel i några dagar. Förhoppningsvis inte alltför många.