Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lila tunika o andra byxorHmm, sandfärgade eller mörkblå vida byxor i krinklad bomull till en ljuslila tunika?
https://www.cellbes.se/dam/byxor-1/byxa-i-krinklad-bomull-marin
https://www.cellbes.se/dam/byxor-1/byxa-i-krinklad-bomull-beige
Den blå är lite mörkare än den på bilden
Känner att det är fel att jag gnäller över att behöva jobba hela sommarenHär är det också sovdags inför jobb imorgon. Tre veckor, 15 arbetsdagar, till. Sen ska jag ha semester för första gången på typ 5 år!
Jo tack, efter alla år borde jag lärt mig det. Jag vet ju att jag bränner mig direkt och borde inte vara ute alls mellan 11-15..Du är väl rödhårig och fräknig? Ni är tyvärr oftast känsligast![]()
Jag har ju jobbat sommaren senaste 4 åren så det ska bli najs med semesterKänner att det är fel att jag gnäller över att behöva jobba hela sommarenär första sommaren någonsin som jag behöver jobba hela sommaren.
![]()
Men usch, beklagar verkligenKom hem vid 04 idag, sovit två timmar. Min ungkatt blev akut livshotande sjuk vid midnatt och det fanns inget att göraFick åka i en fucking timme för att få veterinärvård. Helt bedrövligt.
Jag tror att jag har fått bältros. Igår när jag vaknade så hade jag en rand med röda upphöjda utslag på ena sidan. Jag vet inte om det kan förklara varför jag har varit så risig sedan natten till i onsdags. Senaste dagarna har det knappt gått att stävja huvudvärken med panodil och jag har varit illamående och knappt fått i mig något att äta. Hur som helst så försöker jag få till en tid för läkarundersökning för det är rätt ohållbart att ha våldsam huvudvärk i sex dagar.
Bara för att göra det extra roligt så är jag piskad att jobba eftersom det är massor av saker som jag behöver göra innan jag går på min långa semester.
Ingen uppdatering på FB heller så alla sitter nog på nålar inför andra kläckningen.Trött i dag. Har på mig fel kläder för att kämpa med lådor nere i arkivet så det blir en dag på datorn mest, behöver vimsa runt lite i huset också men annars en stillasittande dag.
Tittar på de fina fiskgjusarna. Fick nyss en glimt av ägg nummer två, ungen verkar vara halvt utanför men jag hann inte riktigt se om den levde eller inte
Blir nervös, vill så gärna att båda två blir stora fina gjusar, de kan ju komma och hälsa på mig sen kanske![]()
Åh nej, jag beklagar så! Ta hand om er.Kom hem vid 04 idag, sovit två timmar. Min ungkatt blev akut livshotande sjuk vid midnatt och det fanns inget att göraFick åka i en fucking timme för att få veterinärvård. Helt bedrövligt.
Den lever!Ingen uppdatering på FB heller så alla sitter nog på nålar inför andra kläckningen.![]()
och är jättehungrig!